Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
app doet niks
Geplaatst op 12 februari 2017 om 13:24 door Henk N B Fer

Goedenmiddag, Als ik Wmail wil openen kt\rijg ik de mededeling dat de mail niet kan worden geopend,
even als agenda. als ik probeer in store opnieuw te downloaden deert dat eeuwig en gebeurt er niets. Zijn
wr meer die zo iets is overkomen en wat zou hier aante doen zijn.
Henk N B Fer

10 reacties
Niekie zegt:

Welke Windows gebruikt u ( verm. W10) en welk programma voor e-mail afhandeling?
Heeft u wel internet verbinding?
Wat zijn de specificaties van uw pc/ laptop?
Wat is de snelheid van uw internet verbinding?

Niek
 

12 februari 2017 om 14:39.
Henk N B Fer zegt:

als ik geen internetverbinding zou hebben kwam de mail ook niet over, dacht ik zo.
Ik wek nu met outlook. Die doet het gelukkig nog wel, anders had ik niets meer.
en dan?????
zijn er nog meer liefhebbers?
Ik houd mij aanbevolen.
Hank

12 februari 2017 om 15:28.
kareltje zegt:

Kijk eens bij Instellingen- Systeem- Standaard-apps of Mail wel als standaard-app gekozen staat. Onderin zijn ze ook nog per app in te stellen.

12 februari 2017 om 16:29.
Niekie zegt:

@ Henk N B Fer""als ik geen internetverbinding zou hebben kwam de mail ook niet over, dacht ik zo.""
Er staat in uw eerste vraag niets over het wel of niet ontvangen van mail.

Niek

12 februari 2017 om 16:54.
Dirk Boom zegt:

Wordt als goed werkend Outlook.com (=website) bedoeld of Outlook uit Office?
Ik begrijp verder dat de mailapp (die 1 app is samen met de agenda) niet naar wens functioneert. Aannemende dat het IMAP is, maakt het overigens niet uit of deze als standaard staat ingesteld of niet.
Het lijkt erop dat de mailapp beschadigd is, dat komt wel eens voor. Ik zou dan systeemherstel uitvoeren. Er is ook een technische oplossing om alleen de app (tijdelijk) te verwijderen maar dat is mij te ingewikkeld.

12 februari 2017 om 17:22.
Henk N B Fer zegt:

Hallo allemaal
Even een berichtje dat alles vanzelf weer opgelost is
Dus geen paniek. maar een bedankje
Groetjes Henk

15 februari 2017 om 13:41.
Dirk Boom zegt:

Oh mooi, dan zal het wel een internetstoring zijn geweest.

15 februari 2017 om 17:10.
Henk N B Fer zegt:

Allen met de mail? de rest deed het wel, kan dat?
Henk

16 februari 2017 om 10:20.
Dirk Boom zegt:

Omdat de Store ook traag werkte, kan de storing bijv. bij Microsoft hebben gezeten.
Ook kan de computer met een grote update zijn bezig geweest. Er is meer te bedenken en ik heb zelf met deze dingen: als het weer werkt is het OK.
'Een computer is ook maar een mens' (qua wispelturigheid dan).
Als het zich herhaalt, dan zou ik eens verder zoeken.

16 februari 2017 om 10:30.
Henk N B Fer zegt:

Ik hoop dat het niet meer nodig is.
Bedankt in ieder geval, ik houd het in de gaten.
Henk

16 februari 2017 om 15:32.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club