SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
avatar
Adobe Acrobat/Reader
Geplaatst op 17 februari 2017 om 13:35 door Ex-lid

Voor een bestelde lijst via internet met ik dit downloaden met Acrobat Reader. Tot nu toe ging dit altijd goed en nu deze keer krijg ik als pop-up met de volgende tekst " Er is een probleem met Adobe Acrobar/Reader.. Als het programma actief is, moet u het afsluiten en het opnieuw proberen (0:104) ".
Ik heb niets open staan en het wel tig leren opnieuw geprobeerd. Ook probleemoplosser geprobeerd. Maar het blijft .Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Sjaak

5 reacties
Niekie zegt:

Dit probleem heb je te danken aan Microsoft. De nieuwe (beperkte browser) Edge kan nl. ook .pdf bestanden openen.
Ook bij mij verscheen de melding.
Maar goed ik koos dan met een rechtklik voor "Openen met" en koos daarna om het bestand met Edge te openen.
Probleem is dan wel dat je de pdf in Edge niet kunt opslaan.

Je kunt proberen om Adobe als standaard programma in te stellen door via deze weg: Configuratiescherm\Programma's\Standaardprogramma’s\Standaardprogramma’s instellen het zo in te stellen.

Bij mij werkte dat na een paar weken niet meer, dus gebruik ik (noodgedwongen) Edge.

Niek

17 februari 2017 om 14:06.
Dirk Boom zegt:

Welke Acrobat Reader wordt gebruikt?
Het zou deze moeten zijn.
Eventueel even verwijderen en opnieuw installeren.
Bij mij (Windows 10) werkt hij probleemloos en documenten worden ermee geopend.
Alleen als ik via een internetpagina een pdf open, gaat dat via Edge (mijn voorkeurbrowser).

17 februari 2017 om 14:27.
avatar
Ex-lid zegt:

Sorry. Ik ben vergeten te melden dat ik W7 gebruik. Dan ligt het probleem weer anders denk ik
.

17 februari 2017 om 14:55.
avatar
Ex-lid zegt:

Uiteraard ben ik het blijven proberen en ik heb het nu kunnen uitprinten via Acrobat Professional7.0 . Dit stond wel in mijn lijst Alle Programma's maar werd niet aangegeven bij het downloaden.. Dank voor jullie snelle reacties
Groet Sjaak

17 februari 2017 om 15:22.
Dirk Boom zegt:

OK dank voor het melden.

17 februari 2017 om 15:55.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club