Berichtdetails

Voor een bestelde lijst via internet met ik dit downloaden met Acrobat Reader. Tot nu toe ging dit altijd goed en nu deze keer krijg ik als pop-up met de volgende tekst " Er is een probleem met Adobe Acrobar/Reader.. Als het programma actief is, moet u het afsluiten en het opnieuw proberen (0:104) ".
Ik heb niets open staan en het wel tig leren opnieuw geprobeerd. Ook probleemoplosser geprobeerd. Maar het blijft .Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Sjaak
Dit probleem heb je te danken aan Microsoft. De nieuwe (beperkte browser) Edge kan nl. ook .pdf bestanden openen.
Ook bij mij verscheen de melding.
Maar goed ik koos dan met een rechtklik voor "Openen met" en koos daarna om het bestand met Edge te openen.
Probleem is dan wel dat je de pdf in Edge niet kunt opslaan.
Je kunt proberen om Adobe als standaard programma in te stellen door via deze weg: Configuratiescherm\Programma's\Standaardprogramma’s\Standaardprogramma’s instellen het zo in te stellen.
Bij mij werkte dat na een paar weken niet meer, dus gebruik ik (noodgedwongen) Edge.
Niek
Welke Acrobat Reader wordt gebruikt?
Het zou deze moeten zijn.
Eventueel even verwijderen en opnieuw installeren.
Bij mij (Windows 10) werkt hij probleemloos en documenten worden ermee geopend.
Alleen als ik via een internetpagina een pdf open, gaat dat via Edge (mijn voorkeurbrowser).

Sorry. Ik ben vergeten te melden dat ik W7 gebruik. Dan ligt het probleem weer anders denk ik
.

Uiteraard ben ik het blijven proberen en ik heb het nu kunnen uitprinten via Acrobat Professional7.0 . Dit stond wel in mijn lijst Alle Programma's maar werd niet aangegeven bij het downloaden.. Dank voor jullie snelle reacties
Groet Sjaak
Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club