Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
Seniorweb
Geplaatst op 6 maart 2017 om 18:49 door hette

Ik denk, dat veel meer leden hinder hebben van het minder goed functioneren van SW dan wordt gedacht, maar dat deze klachten niet worden geuit omdat er vanuit wordt gegaan: het zal toch wel niet helpen. Zo is het bij mij tenminste en de reacties ziende geloof ik dat dit ook zo is.
Als ik een probleem heb met een windows programma (sory app), windows 10, beveiliging enz. enz. wend ik mij tot de Microsoft Community waar de deelnemers hulp bieden. Alles zeer snel !!
Groet Hette

6 reacties
limburg zegt:

Als SW niet werkt kun je moeilijk de klacht plaatsen
Groetjes ineke

6 maart 2017 om 19:21.
kareltje zegt:
Dit probleem met de website heb ik ook. Klachten worden wel doorgegeven.
Beheerder Windows-club.
6 maart 2017 om 21:11.
RuudM zegt:

Maar een verklaring of minstens een soort excuus is er niet bij vanuit het verenigings Bureau !
Ruud

6 maart 2017 om 21:25.
r0n zegt:

De fouten in de HTML van de website blijven er ook maar instaan.
Dit ondanks het meerdere malen wijzen op de fouten...........
Dit kan resulteren in het niet goed, of anders weergeven van de pagina('s) met een andere browser.
De W3C standaard is er niet voor niets............

7 maart 2017 om 08:59.
PAR2 zegt:

Ik merk zeker bij Seniorweb met regelmaat dat de computer staat te "denken" voordat de gewenste pagina van Seniorweb verschijnt. Dit gebeurt zowel op de laptop als bij mijn Samsung Tab3. Moet ook eerlijk zeggen, dat soms ook wel eens voorkomt bij andere site, bijv, van telebankieren, maar minder frequent. Zou het ook aan de provider kunnen liggen? Die van ons is UPC/Ziggo.

7 maart 2017 om 19:26.
limburg zegt:
Ligt beslist niet aan Ziggo Andere site gaan direct Open groetjes ineke

 

7 maart 2017 om 20:22.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club