SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
fotomappen
Geplaatst op 27 september 2017 om 11:39 door Fred

G.M,
Als ik bij foto's in bij mijn tegels klik en dan naar mappen ga komt er bij sommige foto's dit te voorschijn( zie knipsel) als ik inhet midden klik verschijnt er een bericht dat ik de internettoegang moet controleren en dan opnieuw proberen .Dat gedaan hebbende komt er geen verandering in.
Wat kan de oplossing zijn.
Zit ik wel goed hier of moet ik bij Fotografie zijn?

Knipsel13.PNG
4 reacties
Dirk Boom zegt:

Op welke manier gebeurt dit?
Als ik de app (tegel) 'Foto's' gebruik, dat zie ik niet links bovenin het wolkje. Het wolkje duidt naar ik aanneem op Onedrive (of een andere cloud?).
Als dit probleem zich incidenteel voordoet en niet bij alle foto's, dan vermoed ik dat de foto verwijderd is echter de boodschap is dan onduidelijk.

27 september 2017 om 15:55.
Fred zegt:

Het gebeurt niet bij alle photos maar wel bij een behoorlijk aantal,namelijk 231 dat is toch niet normaal.En ik zie dat wolkje ook niet.

27 september 2017 om 16:42.
Dirk Boom zegt:

Fred, 231 foto's is wel veel, dat lijkt ook mij niet normaal.
Het wolkje: je bijlage bestaat uit twee blokken/tegels en beide hebben in de linker bovenhoek een wolkje. Daarom denk ik dat het om foto's in de cloud gaat en dat de computer daarmee dus verbinding moet hebben.

27 september 2017 om 17:10.
Fred zegt:

Hoi Dirk,
Gevonden ze zaten in OneDrive.
Dank voor het reageren.

27 september 2017 om 18:56.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club