SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
One Drive
Geplaatst op 30 september 2017 om 20:15 door Fred

Telkens krijg ik de melding dat ik One Drive moet onderbreken om netwerkkosten te
beperken.
Hoe doe ik dat ,en is dat nodig ?
Ik heb dat namelijk nog nooit gehad.

5 reacties
Niekie zegt:

Dat ligt aan uw internet abonnement. Maar de huidige abonnementen (voor thuis) zijn nagenoeg allemaal zonder data limit. En dan maakt het niet uit.
Dus echt nodig zal het niet zijn.
Maar ik vermoed, dat bij de installatie van uw pc is gekozen voor een verbindings type met data limit.
Dus mijn vraag is of u draadloos of via een utp kabel verbinding maakt vanaf uw pc/laptop naar de router/modem van uw provider?
Ik neem aan, dat u weet wat One Drive is, zo niet lees ik dat graag.

Niek

30 september 2017 om 22:05.
Fred zegt:

Wij hebben draadloos.

30 september 2017 om 23:26.
Niekie zegt:

Oke doe het volgende:
Selecteer Start > Instellingen > Netwerk en internet > Wi-Fi > Bekende netwerken beheren.
Selecteer het Wi-Fi-netwerk > Eigenschappen > schakel Instellen als verbinding met datalimiet uit.

(schuifje omzetten)
Dan bent u van de melding af.

Niek

1 oktober 2017 om 11:53.
Fred zegt:

Gedaan Niekie, bedankt

1 oktober 2017 om 12:21.
Niekie zegt:

Graag gedaan en bedankt voor het terug melden.

Niek

1 oktober 2017 om 12:34.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club