SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Inlogprobleem
Geplaatst op 18 november 2017 om 15:20 door Geer80

De vraag heb ik al verschillende malen via het klachtenformulier gesteld nu doe ik het nog een keer op deze site.
Als ik naar het inlogscherm van het SeniorWeb ga staat daar nog steeds het oude wachtwoord ingevuld. Wat het web ook doet, hoe vaak ik ook mijn wachtwoord wijzig het oude blijft terug komen. Lastig want je moet dat weg halen en het juiste wachtwoord intikken. Wie heeft de oplossing?

5 reacties
Niekie zegt:

Gebruikt u Ccleaner, danwel laat u de browser uw geschiedenis wissen bij afsluiten?
Want dan worden ingevoerde wachtwoorden gewist.

Niek

18 november 2017 om 15:30.
BenWuring zegt:

Mits je dat niet expliciet instelt, wist Ccleaner niet opgeslagen wachtwoorden. Ik vermoed echter dat de geschetste situatie is te wijten aan de opgeslagen wachtwoorden in de browser. Dit kun je nagaan door via de instellingen van de browser de opgeslagen wachtwoorden op te zoeken. Mogelijk zijn voor SeniorWeb meerdere wachtwoorden opgeslagen. Door nu de regel met het oude wachtwoord te verwijderen bent u waarschijnlijk van het probleem af.

18 november 2017 om 15:45.
Geer80 zegt:

Niek, ik gebruik inderdaad Ccleaner maar die heb ik verwijderd en dat helpt niet.
Ben, er stond maar 1 wachtwoord in. dat heb ik verwijderd zonder het gewenste resultaat.
Bedankt voor jullie hulp. Ik blijf het proberen.
Fijn weekend
Geer

18 november 2017 om 16:10.
kareltje zegt:

Klik eens hierboven in de balk op "Mijn SeniorWeb" en controleer daar of alles goed staat.

18 november 2017 om 16:31.
Bosjesman zegt:

Welke browser gebruikt u (programma om op Internet te surfen)? Door de geschiedenis (incl. Op g e slagen wachtwoorden ) te verwijderen moet het oude wachtwoord weg zijn.

18 november 2017 om 18:58.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club