SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Internet-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
W10-geen internetverbinding
Geplaatst op 20 november 2017 om 10:58 door Theo-Dieker

Zaterdag merkte ik dat ik geen internetaansluiting meer had op mijn PC. Ik ben de gehele dag bezig geweest om het probleem op te lossen. Internetkabel bleek een goed signaal te leveren, wifi signaal op een ipad was o.k., PC netwerkadapters werkten correct, software updates waren bijgewerkt enz ..... ik werd er een beetje gefrustreerd van.
Vanmorgen ben ik met frisse moed weer begonnen en merkte dat er zaterdag een Windows 10 beveiligingsupdate was geïnstalleerd. Deze heb ik verwijderd en het probleem is nu opgelost. Mogelijk hebben meer computergebruikers er last van. Als dat zo is zou het fijn zijn op leden te waarschuwen en zo onnodige reparaties te voorkomen. Met vriendelijke groet, Theo

6 reacties
Niekie zegt:

Kun je ook vertellen welke update dat was Theo?

Niek

20 november 2017 om 11:56.
Theo-Dieker zegt:

Ik weet niet meer waar ik deze terug kan vinden nu het verwijderd is. Gaarne advies.

20 november 2017 om 12:06.
Niekie zegt:

Instellingen> bijwerken en beveiliging > Geschiedenis van geïnstalleerde updates weergeven.

Niek

20 november 2017 om 12:11.
Theo-Dieker zegt:

Dank voor je reactie Niekie, bijgaand stuur ik je het overzicht van de updates maar ik kan niet met zekerheid vaststellen welke ik verwijderd heb. Zijn er meer verbindingsklachten bekend? Mijn computer werkt gelukkig weer. Bedankt voor je hulp.

updates20-11.PNG
20 november 2017 om 15:59.
Niekie zegt:

Ik kan hier niet zien welke update verwijderd is, dus we komen niet verder helaas.

Niek

20 november 2017 om 16:18.
Dirk Boom zegt:

Het probleem heeft zich bij mij niet voorgedaan, mijn laptop is helemaal bij de les.

20 november 2017 om 16:50.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Internet-Club?
Internet-Club