Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
Helpfunctie in MS Excel 2013
Geplaatst op 17 mei 2016 om 18:33 door Freedom

De helpfunctie in MS Excel Outlook 2013 ( uit het office pakket) werkt nog steeds niet.
Hoe is dit op te lossen?
 

5 reacties
Dirk Boom zegt:

1

17 mei 2016 om 18:48.
Freedom zegt:

.

17 mei 2016 om 19:56.
Dirk Boom zegt:

Ik kwam na wat zoeken tegen dat de helpfunctie werkt via internet. Daartoe wordt de browser gebruikt en daarmee kan het misgaan. Ik las het hier.
Omdat het via internet werkt, kun je de helpfunctie omzeilen door rechtstreeks te zoeken via bijv. Google.

18 mei 2016 om 18:15.
Freedom zegt:

Omdat ik weet dat de helpfunctie in MS Office 2013 via browser/internet gaat, vind ik het zéér vreemd dat deze online functie niet werkt “IN” Excel.

Dus had ik al op Google gezocht naar een mogelijke oorzaak, echter zonder resultaat vóórdat ik deze vraag op SW had gesteld.
(Ik heb het óók met twee verschillende browsers geprobeerd ( Internet Explorer en Edge) echter zonder resultaat bij deze twee specifieke programmaonderdelen.
In de overige programma’s in dit uitgebreide pakket t.w.; Outlook, Access, OneNote, Power[point, Publisher en Word werkt deze online helpfunctie wèl.
Nàdat ik alle voor mij bekende mogelijkheden onderzocht had, heb ik deze vraag op SW gesteld met de vraag wat de oorzaak/ is/kan zijn dat alléén de online helpfunctie niet “IN” Excel werkt en hoe ik dit kan oplossen.

Dus tot heden blijft het een vraag!
Er moet toch een oorzaak zijn!?

Dit is toch vreemd!!

19 mei 2016 om 14:31.
Freedom zegt:

"Probleem "opgelost"

Klik op onderstaande link.
Voor elk(e) oplossing is er wel een "probleem" ( of was het toch andersom!!??)

21 mei 2016 om 16:17.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club