Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
avatar
vraag adressen bestand
Geplaatst op 9 oktober 2013 om 19:36 door Ex-lid
Kun je hier zo je vragen stellen,
Hoe maak ik in word of Exel een adressen bestand zodat dit samen werkt?
16 reacties
Truus zegt:
Mij is niet duidelijk wat u wilt gaan doen: excel in een word bestand of wordbestand in Excel? Od totaal iets anders?
Het is ook makkelijk als u uw office versie opgeeft ( bv excel 2007)
10 oktober 2013 om 10:02.
gupje zegt:
Als ik het goed begrijp wil je in Excel een adreslijst maken en deze in Word afdrukken. Ik ben zo'n lijst aan het maken en zou je het voorbeeld wel willen laten zien, maar ik zie nog geen mogelijkheid om hier, in deze club, een bijlage in te voegen, zoals in het forum wel mogelijk was.
11 oktober 2013 om 08:15.
Truus zegt:
In excel maken en in word afdrukken? Waarom dan niet gewoon het excel bestand afdrukken? Of direct in een tabel in Word werken?
11 oktober 2013 om 09:31.
Truus zegt:
Of bedoeld u adressen uit excel plaatsen in een brief oid in word? Dat kan via koppelen van bestanden. Als u uw Word versie doorgeeft kan een kleine handleiding gemaakt worden.
12 oktober 2013 om 10:14.
gupje zegt:
Ik heb Word 2010 en Excel 2010
12 oktober 2013 om 16:33.
speekenbrink zegt:
in Word 2010klik je op het tabblad verzendlijsten. Weet je zo genoeg?
12 oktober 2013 om 18:50.
gupje zegt:
speekenbrink, bedankt voor je reactie, maar ik weet inderdaad nog niet genoeg. Ik wacht wel op de handleiding van Truus.
12 oktober 2013 om 22:04.
Truus zegt:
Alvast een link naar een pagina voor wie aan de gang wil:
gegevens koppelen adresbestand
13 oktober 2013 om 08:46.
avatar
Ex-lid zegt:
Gupje Zou ook privé mail kunen gebruiken. Lijkt mij.Jan A
15 oktober 2013 om 13:48.
avatar
Ex-lid zegt:
In Word verzendlijsten gebruiken zoals Speekenbrink al zei.
15 oktober 2013 om 13:49.
gupje zegt:
Allemaal bedankt voor jullie tips.
Truus, wat een fijne link naar gratiscursus.be heb jij gegeven. Daar ga ik eens rustig in grasduinen voor mijn adressenbestand.
Ja, speekenbrink en Jan.A voorlopig weet ik zo inderdaad genoeg.
Allemaal bedankt voor jullie hulp.




















voorlopi
20 oktober 2013 om 22:17.
see883 zegt:
volgens mij lijkt het veel op het oude forum en dat vond ik altijd heel leerzaam en gemakkelijk! aan dat vorige forum heb ik nooit aan mee gedaan maar nu ga ik het weer proberen om iets te leren,
m. vr. gr. See883
29 oktober 2013 om 22:04.
Jan.Koll zegt:
Wellicht heb je hier iets aan: Afdrukken samenvoegen een gezipt mapje met een gebruiksaanwijzing en een paar voorbeelden.

Jan
31 oktober 2013 om 16:09.
avatar
Ex-lid zegt:
hartelijk dank voor de reacties.
Ik heb office 2010,
mijn vraag was hoe en waar maak ik een adressen bestand
is dat in word of in Exel. om ze later af te drukken
1 november 2013 om 18:50.
see883 zegt:
ik heb ook Word2010 enExcel2010 en ben ook wel heel benieuwd hoe je een adressen bestand maakt in Excel. ik ben nl bezig met een cursus van Excel maar ben nog niet aan het hoofdstuk adressenbestand gekomen wie weet in de toekomst misschien?
m. vr. gr.see883
12 november 2013 om 17:09.
gupje zegt:
Bedankt allemaal voor de tips. Op het forum heb ik een voor mij heel duidelijke handleiding gevonden, waarmee ik nu aan de slag ben gegaan en het lijkt te lukken.
17 november 2013 om 20:24.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club