Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
Probleem outlook 2016 met Ziggo.
Geplaatst op 15 augustus 2017 om 15:42 door roelof

Sinds vandaag kwam ik er achter dat mijn emailberichten, welke ik binnenhaal met
outlook 2016 (geen 365) op demailserver van Ziggo blijven staan, In outlook ingesteld
dat er geen kopie op de server dient te blijven staan. Ik gebruik het POP3 protocol.
Ziggo deelt mij vrolijk mede dat zij hier niets aan hebben veranderd en het probleem
bij Microsoft ligt.
Het probleem doet zich voor vanaf afgelopen vrijdag.
Zijn er misschien meer mensen met dit probleem en een eventuele oplossing

Roelof

3 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik zou de instelling wijzigen, de pc herstarten, en dan de instelling weer wijzigen. Misschien lost dat het probleem op.

15 augustus 2017 om 18:34.
kareltje zegt:

Hier staat dat het in de accountinstellingen zit. Waarschijnlijk geldt dit ook voor Outlook 2016.

15 augustus 2017 om 19:08.
Niekie zegt:

Ik lees dit elders:

Roy Bosman - dinsdag, 15 augustus 2017, 17:29
""Dit schrijft een ziggo webmedewerker:
Door een storing met onze mailserver worden e-mailaccounts welke zijn ingesteld met POP3 niet gesynchroniseerd op dit moment. E-mails worden wel binnengehaald in Outlook of een andere mailclient maar er is geen terugkoppeling en daardoor worden de e-mails ook niet bij de topic starter weggehaald. Deze storing is dus het probleem dat jij nu ervaart. Via IMAP speelt dit niet en daarom kan je daar wel zonder problemen lezen en wissen. Uiteraard werken we aan de oplossing. Sorry voor het ongemak
.""

Dus ik zou het rustig afwachten.Of (wat wel zo wijs is) een Imap account aanmaken bij Ziggo.

Niek

15 augustus 2017 om 19:18.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club