SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Melding Schermpje OneNote
Geplaatst op 10 februari 2018 om 15:02 door Freedom

Ik heb uit nieuwsgierigheid maar héél “even” MS OneNote geopend, daar ben ik er weer uitgegaan door op het kruisje te klikken in de afbeelding,
Ook heb ik op “afsluiten” geklikt.
Ik heb mij (nog) niet aangemeld met mijn Microsoft account, misschien heb ik toch “ergens” op verzenden geklikt.
Dat is misschien de oorzaak dat er iets blijft hangen
Elke keer dat ik mijn laptop opstart zie ik het icoontje verschijnen in de taakbalk daarna verschijnt deze melding.
Hoe krijg ik deze melding weg zodat bij het opstarten het schermpje niet meer verschijnt ???

OneNoteScherm.png
2 reacties
kareltje zegt:

Staat bij Taakbeheer- tabblad Opstarten soms dat OneNote mee moet opstarten?

10 februari 2018 om 20:07.
Freedom zegt:

Kareltje, bedankt voor je reactie maar OneNote staat niet in dat rijtje.
Omdat het mij erg irriteerde en met geen mogelijk weg kon krijgen heb een Systeemkopie teruggezet..
En................. Weg blijft die!!

Ik blijf een Systeemkopie erg handig vinden, zeer zeker voor moeilijk op te lossen problemen.

11 februari 2018 om 15:47.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club