Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
E-mail met bijlage gaat er niet uit
Geplaatst op 7 maart 2019 om 19:21 door PAR2

Vanmiddag Norton Security verwijderd, abonnement niet verlengd, en nu verder met MS Defender. Nu loop ik tegen een probleem aan dat een e-mail met bijlage op de een of andere manier wordt tegengehouden. Ik moet een e-mail doorsturen. Geprobeerd via de optie doorsturen, bericht komt onmiddellijk terug. Geprobeerd via item invoegen en dan versturen met een e-mail, komt ook direct terug.
Ik werk met W10 en MS Office Outlook 365.
Kan iemand aangeven waarom dit niet lukt? Heeft dat misschien met Defender te maken?
Ik hoor graag
Gr. Peter

6 reacties
HenkWielink zegt:

Defender houd geen mailbijlage tegen, ik heb ook W10 en Defender en stuur regelmatig mail met bijlage.
Krijg je geen foutmelding oid die informatie geeft wat er aan de hand kan zijn? Er moet iets gemeld worden als je mail terug komt.
Wat ik kan verzinnen is een te grote bijlage die door de mailserver wordt geweigerd of een mailbox die vol zit maar dat zou dus gemeld moeten worden bij de teruggestuurde mail.

7 maart 2019 om 20:10.
Willem-B zegt:

Probeer eens een kleine tekstbijlage naar een ander mailadres of probeer het eens via de Webmail met de oorspronkelijke afgekeurde mail.

7 maart 2019 om 23:09.
Dirk Boom zegt:

Ook zou het bestemmings mailadres foutief kunnen zijn.

8 maart 2019 om 06:42.
Niekie zegt:

Kijk eens in de map "outbox" of daar nog mail staat. Zo ja verwijder die eens.

Niek

8 maart 2019 om 13:34.
Niekie zegt:

Werkt weer lekker vandaag de clubs van Seniorweb. Had weer een dubbel bericht staan, omdat het systeem bleef hangen bij "Plaatsen".
Zo jammer dit.

Niek

8 maart 2019 om 13:48.
PAR2 zegt:

Dank allen, de mail verzending werkt gewoon als vanouds. Mogelijk dat er gisteren een kromme volt zat bij mijn provider Ziggo.
Nogmaals dank voor het meedenken.

8 maart 2019 om 16:52.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club