SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
OUTLOOK stopt direct na start
Geplaatst op 23 december 2014 om 14:02 door Artim

Sinds vandaag topt OUTLOOK 2010 vrij snel na het opstarten.
De mail komt even in beeld dan verschijnt er een klein window met de mededeling OUTLOOK werniet meer. Er wordt gezocht naar een oplossing. Vervolgens wordt OUTLOOK opnieuw gestart en is de cirkel weer rond.

Ik heb scanPST al gedraaid on evt. fouten in de pst op te sporen.
Ik heb ook het systeem al teruggezet naar een eerder herstelpunt.Alles zonder het beoogde resultaat.
Wie weet raad?

Groet,
Art

5 reacties
Niekie zegt:

Art: Je zou met het verhaal op deze site kunnen beginnen.

Niek

23 december 2014 om 14:51.
Artim zegt:

Dank je Niekie,

Heb ik ook geprobeerd zonder resultaat

23 december 2014 om 15:47.
Niekie zegt:

Dan de "safe" mode proberen? :


Link

Niek

23 december 2014 om 16:18.
Artim zegt:

 

Niek,

Ook de safe mode gaf geen soulaas. Zelfs MS HD kwam er niet uit.
Ik heb ten lange leste maar Office365 (waarvan ik nog en licentie over had) op deze laptop gezet en nu draait OUTLOOK2013 daar weer fluitend op.

Bedankt voor de moeite.

groet,
Art

23 december 2014 om 18:32.
Niekie zegt:

Graag gedaan.

Niek

23 december 2014 om 18:59.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club