Berichtdetails
Ik gebruik Excel 2011 ( voor de Mac ) en ik kan opeens niks meer invoeren via het toetsenbord? Niet in een reeds bestaand sheet en ook niet in een nieuw sheet!
Ik zie alles in het sheet, kan er ook teksten inplakken, maar ik kan er niks intypen.
Wie weet een oplossing?
Alvast dank voor het meedenken.
Groet Chris Driessen
Geldt het niet kunnen gebruiken van het toetsenbord alleen voor excel of ook voor andere apps?
http://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macexcel?tab=Threads
Chris hierboven het microsoft office voor mac forum, alleen in Engels... who knows.
Verder het zou verkeerde plists kunnen zijn, durf je een herstel van schijfbevoegheden aan, erg simpel overigens.
Nooit geschoten altijd mis.
Waarom zet je deze vraag niet in ook in de Apple club, wie weet is daar een doorknede gebruiker van office 2011 voor mac?
Niet toevallig alleen lezen aan?
Opgeslagen in documenten in Finder? Selecteer, rechtsklik en kies toon info, zijn daar instellingen zoals misschien beveiligd aan/te zien?
Dank voor de antwoorden.
De oplossing was inderdaad simpelweg het uitzetten en weer aanzetten de iMac.
Valt me ontzettend tegen van mezelf dat ik daar niet eerder zelf aan heb gedacht.
groeten Chris
ps: interessante website Marita, zal ik in mijn favorieten opnemen.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club