Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
Toetsenbord in Excel
Geplaatst op 12 januari 2015 om 15:21 door CDriessen

Ik gebruik Excel 2011 ( voor de Mac ) en ik kan opeens niks meer invoeren via het toetsenbord? Niet in een reeds bestaand sheet en ook niet in een nieuw sheet!

Ik zie alles in het sheet, kan er ook teksten inplakken, maar ik kan er niks intypen.

Wie weet een oplossing?

Alvast dank voor het meedenken.

Groet Chris Driessen

4 reacties
Dirk Boom zegt:

Geldt het niet kunnen gebruiken van het toetsenbord alleen voor excel of ook voor andere apps?

13 januari 2015 om 00:33.
CDriessen zegt:

Alleen voor Excel

13 januari 2015 om 05:01.
MaritaA zegt:

http://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macexcel?tab=Threads​

Chris hierboven het microsoft office voor mac forum, alleen in Engels... who knows.

Verder het zou verkeerde plists kunnen zijn, durf je een herstel van schijfbevoegheden aan, erg simpel overigens.
Nooit geschoten altijd mis.

Waarom zet je deze vraag niet in ook in de Apple club, wie weet is daar een doorknede gebruiker van office 2011 voor mac?

Niet toevallig alleen lezen aan?
Opgeslagen in documenten in Finder? Selecteer, rechtsklik en kies toon info, zijn daar instellingen zoals misschien beveiligd aan/te zien? 

 

13 januari 2015 om 09:18.
CDriessen zegt:

Dank voor de antwoorden.

De oplossing was inderdaad simpelweg het uitzetten en weer aanzetten de iMac. 

Valt me ontzettend tegen van mezelf dat ik daar niet eerder zelf aan heb gedacht.

groeten Chris

ps: interessante website Marita, zal ik in mijn favorieten opnemen.

13 januari 2015 om 10:36.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club