Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
avatar
probleem outlook wegens andere provider
Geplaatst op 26 september 2015 om 11:12 door Ex-lid

Sinds ik een andere provider heb kan ik niets meer met mijn Outlook (microsoft office)
Heb een andere poort aangemaakt (imap) maar krijg nog steeds het bericht:
- "kan niet worden gedownload. Geen verbinding met server"
- bij taak imap (1) Map: postvak in, controleren op nieuwe mail is een fout opgetreden (zelfde tekst als hierboven)
Kan iemand mij aub helpen?
Ik worstel hier al bijna 3 maanden mee.
Groet, Marijke

4 reacties
Niekie zegt:

Marijke. Als je even de gegevens van je nieuwe provider hier neerzet dan kan je vermoedelijk wel geholpen worden.

Niek

26 september 2015 om 12:43.
avatar
Ex-lid zegt:

Niekie, mijn nieuwe provider is Telfort. Wat bedoel je precies met "de gegevens"?

Marijke

28 september 2015 om 05:57.
avatar
Ex-lid zegt:

Niekie, mijn nieuwe provider is Telfort. Ik werk met het programma Vista en van Outlook weet ik het niet.
Wat bedoel je precies met "de gegevens"?

Marijke

28 september 2015 om 06:00.
Niekie zegt:

Het ligt er even aan welke versie van MS Outlook je gebruikt, maar behalve naam, e-mailadres en wachtwoord invullen moet jehier eens lezen.
POP is altijd voor de inkomende server en SMTP voor de uitgaande server.

Gebruik je een andere versie van Outlook klik dan op die site even op de rode regel: "" Bekijk hier de informatie over e-mail instellingen op telfort.nl ""

Niek

28 september 2015 om 07:29.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club