Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Office-Club
Office 2016
Geplaatst op 21 oktober 2015 om 21:50 door tipa1

Heeft iemand een idee hoe ik in Word 2016 een eigen sjabloon kan invoeren?

in Word 2007 ging dat met sjabloon kopieren en plakken in mijn sjablonen.

Als ik dan klikte op bestand nieuw zag ik bij mijn sjablonen het betreffende sjabloon staan en kon ik het zo aanklikken.

In Word 2016 kan ik de functie eigen sjablonen echter niet vinden.

4 reacties
Dirk Boom zegt:

deze uitleg vond ik bij microsoft

22 oktober 2015 om 09:28.
tipa1 zegt:

Dat had ik ook al gezien, maar het gaat om een bestaand sjabloon wat ik wil invoeren in mijn persoonlijke sjablonen. Het is namelijk een sjabloon om certificaten te maken. Ik gebruik het al jaren in Word 2007 en daar kreeg ik het in door het te kopieren dan Word openen klikken op bestand nieuw mijn sjablonen en het daar te plakken. Als ik dan certificaten ga maken open ik Word klik weer op bestand nieuw mijn sjablonen en daar kon ik hem aanklikken.
Dat moet toch in Word 2016 ook kunnen, alleen kan ik het niet vinden.

22 oktober 2015 om 10:25.
tipa1 zegt:

Hallo Dirk
Ik heb nog eens zitten stoeien met Word 2016 en ik heb gevonden wat ik zocht.
Door jou link kwam ik op het idee in welke map ik moest zijn
Ik heb dus eerst gezocht naar de map aangepaste Office sjablonen
Het bestaande sjabloon in die map geplaatst
Word opgestart
Leeg document
Bestand nieuw
Persoonlijk
Daar staat het Certificaat
Nog even macro`s inschakelen en hij staat er
Bedankt voor je meedenken
Groetjes Tilly

certificaat.PNG
25 oktober 2015 om 18:29.
Dirk Boom zegt:

Fijn dat het is gelukt!

25 oktober 2015 om 22:20.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Office-Club?
Office-Club