SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
Printer reageert niet
Geplaatst op 26 juni 2016 om 21:49 door InekeVogel

Mijn HP printer Deskjet 2050 serie heeft het altijd prima gedaan, ook na overstap naar Windows 10. Nu drukt hij niet meer af. Ik heb de installatie opnieuw uitgevoerd, maar dat maakt geen verschil. Het lijkt in de verbinding te zitten, de opdracht komt niet door. Ik werk op een HP Probook. De kabel lijkt me in orde en ook de USB-poorten zijn goed. Wat kan ik doen om het ding weer aan de praat te krijgen?
Dank alvast,
Ineke

4 reacties
Niekie zegt:

Lastig. De printer kan gewoon stuk zijn, maar probeer dit eens:

1.Schakel het apparaat uit.
2.Koppel het netsnoer los.
3.Wacht ongeveer 10 seconden en sluit vervolgens het netsnoer weer aan.
4.Schakel het apparaat in

Ga anders naar deze website van HP. Download de drivers eb software en installeer die opnieuw.

Niek

26 juni 2016 om 22:03.
Dirk Boom zegt:

Een andere USB kabel proberen is ook een poging.
Of de printer op een andere computer aansluiten, dan weet je of het probleem bij de printer zit of bij de computer.

26 juni 2016 om 22:29.
InekeVogel zegt:

Hij doet het weer! Het eerste advies bleek al voldoende. Probleem opgelost.
Heel veel dank.

Met groet,
Ineke

27 juni 2016 om 11:50.
Niekie zegt:

Heel mooi. Bedankt voor het terug melden.

Niek

27 juni 2016 om 12:09.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club