SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
beeld zwart
Geplaatst op 12 mei 2017 om 12:13 door limburg

Het is een Aspire Switch 10 met windo 10 er op
Er is een Update geweest is op nieuw gestart Daarna blijf het scherm zwart
Weet niet welke Update het was
Groetjes ineke

3 reacties
Dirk Boom zegt:

Mijn aanpak zou zijn:
1. Eerst eens een uurtje laten staan en afwachten of het scherm toch nog opkomt.
Als er niets gebeurt:
2. Geforceerd uitzetten (de aan/uit knop een tijdje ingedrukt houden), even wachten, dan weer opstarten. Eventueel een paar keer herhalen.
Als dat allemaal niet lukt, dan wordt het opstarten in veilige modus.

12 mei 2017 om 14:27.
limburg zegt:

heb tijdje laten staan weer aan gezet en doet het weer Bedankt voor de uitleg Groetjes ineke

12 mei 2017 om 16:06.
Dirk Boom zegt:

OK graag gedaan, mooi dat het is opgelost.

12 mei 2017 om 22:05.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club