Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
HP DeskJet 2130
Geplaatst op 2 augustus 2017 om 16:11 door Jopie80

De aanschaf van deze printer is Juli 2017, derhalve recent.De tijdsduur tussen het commando afdrukken en het afdrukken opzich was in den beginne praktisch direct.Dat is nu helaas niet meer zo,de tijdsduur is nu minimaal 30 seconden
Er is bij mijn weten geen update geweest van Microsoft of Hp.Wat ik wel gedaan heb is via de Helpsite van HP een software update laten plaatsvinden.Echter geen resultaat ,het bleef minimaal 30 sec.
De Laptop is van het fabr.Toshiba en ca 3 jaar oud,wordt regelmatig schoongemaakt van overbodige bestanden etc.Wel is een Norton beveiligingsprogramma geinstalleerd.
De vraag is of er iemand is die ook dit probleem ervaart.
Met HP kom ik niet verder ,ze zijn niet telefonisch bereikbaar,,wel in het Engels maar dat voert mij te ver.
met vr.groeten,
J.M.Groen

8 reacties
Niek. zegt:

Citaat:
Met HP kom ik niet verder ,ze zijn niet telefonisch bereikbaar,,wel in het Engels maar dat voert mij te ver.

HP support is altijd in het Nederlands bereikbaar. En met jou toestemming nemen ze je computer over en installeren alles zoals het hoort.

Is dat wat?

Niek

2 augustus 2017 om 16:19.
Niekie zegt:

Is de router (experiabox) soms verplaatst of ergens onder of achter gezet. Het tijd verlies wijst eigenlijk op een slechte verbinding op je lokale netwerk.

Niek

2 augustus 2017 om 17:29.
Jopie80 zegt:

Allereerst dank voor de snelle reacties.Het idee van computerovername lijkt mij niet raar en redelijk gemakkelijk uitvoerbaar.Wat ik wat "griezelig"vind is het overnemen van de computer en na uitvoering het vernietigen van de door mij ter beschikking gestelde gegevens aan HP. ( door HP)Ik had een mail gezonden naar HP met de probleemomschrijving maar zij reageren hierop met het chatten (engels) Dus is de vraag hoe bereik ik hun in het Nederlands.Ik werk met de site HP Print and Scan Doctor.
De router is niet verplaatst.
Ik zal eens proberen om de USB verbinding opnieuw in te stellen.
groetend
,J.M.Groen.

2 augustus 2017 om 17:56.
Niekie zegt:

Ik ging er vanuit dan het om een draadloze printer ging. Maar kennelijk is de printer aangesloten op de USB poort?
Dan is dit verschijnsel wel hel vreemd.
Op deze website staan de contact tel. nrs voor Nederland.

Niek

2 augustus 2017 om 18:43.
Jopie80 zegt:

Hr.Niek,
De storing is opgelost en de printer werkt zoals hij/zij het moet doen.
Dankzij Uw tip om HP het werk te laten doen is het nu in orde.
De beveiliging is volkomen correct.
De oplossing zat hem hierin dat de printer niet was ingesteld als voorkeurprinter.
De vorige printer was niet afdoende verwijderd,en windows wist derhalve niet aan wie de afdrukopdracht moest worden gegeven.Nogmaals mijn hartelijke dank voor Uw advies.
Met vr.groeten, J.M.Groen

4 augustus 2017 om 14:56.
Niekie zegt:

Graag gedaan. De antwoorden zijn van 2 verschillende Niek's, maar het probleem is opgelost en daar gaat het om.
Bedankt voor het terug melden.

Niek(ie)

4 augustus 2017 om 15:27.
Niek. zegt:

SBO samenspel brengt overwinning. zie je maar weer.
Ik heb wel respect voor jouw kennis.
Off topic.

De andere Niek.

4 augustus 2017 om 15:34.
Niekie zegt:

Bedankt voor het compliment. Het is gewoon 25 jaar ervaring met Windows en alles er omheen.
Ik kende afkorting niet, maar weer wat geleerd. :-)

Niek(ie)

4 augustus 2017 om 16:23.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club