SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
Snel koppelingen bureaublad werken niet.
Geplaatst op 26 december 2017 om 15:34 door Laurens1

Als ik op de snel koppelingen en de aan en uit koppelingen klikt dan gebeurt er niets ze reageren niet op de laptop.

Laurens.

13 reacties
advp zegt:

alle niet,, of enkele

26 december 2017 om 15:42.
Laurens1 zegt:

Enkele de mail en internet blokkeren.

Laurens.

26 december 2017 om 15:47.
advp zegt:

De Mail en internet opnieuw opstarten en dan opdrachtgeven om een snelkoppeling te plaatsen op buroblad.
zal wel lukken

26 december 2017 om 15:52.
Dirk Boom zegt:

Is er wel internetverbinding?

26 december 2017 om 15:59.
Laurens1 zegt:

Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet maar bij het afsluiten krijg ik wel de volgende tekst op mijn scherm te zien en dat is nooit geweest: 1 app wordt afgesloten en de pc wordt afgesloten klik op annuleren om eerst alles waar u mee bezig was op te slaan Task Host Windows. Achtergronden worden gestopt via de takenhost ( /Microsoft/Windows/plug and Play/Device Install Reboot Required )
Onderaan het scherm toch afsluiten en annuleren.
Je kan de laptop ook niet op de normale manier afsluiten in Edge 10 links onderaan maar dat doet hij ook niet.

26 december 2017 om 16:13.
Laurens1 zegt:

Er is een internet verbinding.

26 december 2017 om 16:14.
advp zegt:

ja goeie vraag Dirk
Mischien opnieuw opstarten?

26 december 2017 om 16:17.
advp zegt:

hoe is het nu?

26 december 2017 om 19:49.
Niekie zegt:

Raar probleem maar misschien op te lossen.
Ik vermoed een besmetting met Malware.

Begin met een scan met ADWcleaner : LINK .Klik na het installeren op “Scannen” en wacht totdat dat klaar is en op "Verwijderen" kunt klikken en start daarna opnieuw op.

Daarna doet u een volledige scan met de Free versie van Malwarebytes: LINK en verwijder alles wat gevonden wordt.

Of is de batterij van de muis gewoon leeg?

Niek

26 december 2017 om 22:47.
Laurens1 zegt:

Ik heb de scans uitgevoerd maar de problemen blijven zich aan houden. De muis werkt niet via een batterij.

Laurens

27 december 2017 om 19:17.
BenWuring zegt:

Is hulp op afstand voor u een optie? Zien wat er (niet) gebeurt geeft waarschijnlijk meer duidelijkheid.

27 december 2017 om 20:14.
Laurens1 zegt:

Is goed.

27 december 2017 om 20:49.
BenWuring zegt:

Prima. In eerste instantie wil ik deze hulpverlening bij SeniorWeb laten. U kunt dat hier via de site aanvragen. Mocht dat op problemen stuiten, dan kan ik u eventueel ook helpen via TeamViewer.

27 december 2017 om 22:45.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club