Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
draadloos toetsenbord
Geplaatst op 30 december 2017 om 10:50 door Hella1

Ik kan alleen maar het schermtoetsenbord gebruiken. Hoe kom ik weer terug op mijn draadloos toetsenbord?
Ik heb overigens de batterijen van mijn draadloos toetsenbord vervangen. Werkt nog niet

7 reacties
Dirk Boom zegt:

Wat voor apparaat betreft het?
Wat voor draadloos toetsenbord is het?

30 december 2017 om 11:33.
Hella1 zegt:

Een MEDION-draadloos toetsenbord. Ik heb inmiddels het batterijvakje nogeens open gemaakt en de raakpunten nogeens extra schoon gemaakt wat kennelijk geholpen heeft. Ik kan dus nu weer gebruik maken van mijn draadloos toetsenbord.
Ik heb er echter een ander probleem voor in de plaats gekregen: ik kan via mijn Ziggo-account op MAIL geen e-mails ontvangen noch versturen. Hoe los ik dat op?
Alvast hartelijk dank voor Uw moeite!

30 december 2017 om 13:23.
Dirk Boom zegt:

Ik denk dat er geen internetverbinding is, kan dat kloppen?

30 december 2017 om 13:37.
Hella1 zegt:

Ik heb wel internetverbinding
Gmail werkt wel
Kan ik nu het beste MAIL verwijderen en opnieuw installeren en HOE?

30 december 2017 om 13:45.
Dirk Boom zegt:

Ik zou eerst eens bij Ziggo kijken/informeren of er een storing is. Dat kan hier.
Check op diezelfde website ook even of de mail werkt, log rechtsboven in bij Ziggo Mail.
In welk programma zit het mailadres?
Als Ziggo in de app Mail zit van Windows 10: het is mogelijk om de Ziggo-account te verwijderen en dan weer toe te voegen.
Verwijderen gaat via 'instellingen' (onderin de Mailapp) en dan (rechtsboven) 'accounts beheren'.
Daar is de account ook weer toe te voegen. Kies dan voor 'Ander account', dan stelt de app zichzelf in en moeten alleen het mailadres en wachtwoord worden opgegeven. Daarna nog even instellen over welke periode de mail moet worden opgehaald (standaard is: 3 maanden).

30 december 2017 om 13:56.
Hella1 zegt:

Dirk, hartelijk dank voor info Probleem opgelost.
Fijne jaarwisseling en een gezond 2018

30 december 2017 om 16:21.
Dirk Boom zegt:

Dank voor de terugmelding, prima dat het is gelukt.

30 december 2017 om 16:32.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club