SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
HP Pavillion All in one
Geplaatst op 6 april 2018 om 16:28 door Elz144

De HP Pavillion All in one computer van de zoon van mijn partner is anderhalf jaar oud. Nu zit er totaal geen leven in en dat is volgens mij, voor een computer van bijna € 1.000,--, toch wel heel erg snel. Het blijkt dat HP de garantie van 2 jaar heeft teruggebracht naar 1 jaar. Het lijkt erop dat repareren erg veel geld kan gaan kosten.
Helaas kan ik nergens een telefoonnummer vinden van een helpdesk van HP.
Wellicht is er iemand die mij hieraan kan helpen?
Bijvoorbaat dank.

13 reacties
Annem@rie zegt:

Bij Support Level& Telephone Nummer wellicht?
http://www8.hp.com/nl/nl/contact-hp/phone-assist.html

Groet, Annemarie

6 april 2018 om 16:41.
BenWuring zegt:

Kun je beschrijven wat er zoal niet werkt? Het lijkt mij sterk dat die computer nu al de geest geeft. Mogelijk valt er wat aan te doen.

6 april 2018 om 17:03.
Elz144 zegt:

Hij start niet meer. Scherm blijft zwart. Hij heeft hem op 27 augustus 2016 gekregen.

6 april 2018 om 17:17.
BenWuring zegt:

Is het mogelijk om er een extern scherm aan te koppelen? Dit om te kijken of de pc wel opstart, maar geen beeld weergeeft op het geïntegreerde scherm. Mocht dat geen resultaat geven, dan wordt het inderdaad een kwestie van laten repareren, hopelijk nog met een coulance regeling van HP. Dit is ook precies de reden waarom ik in beginsel nooit een all-in-one aanraad. Is één onderdeel defect, dan moet de hele computer voor reparatie worden aangeboden.
Off topic: anders is het met seniorencomputers zoals SimPC. Deze vallen sowieso onder een service-contract.

6 april 2018 om 17:58.
Niekie zegt:

Hoor je ook niets, als je de pc aanzet? Ik bedoel is de pc helemaal "dood"?
Dan zou het evengoed de voeding kunnen zijn. Maar dat is na te meten.
En een beetje voeding kost tussen de 50 en 70 euro.

Niek

6 april 2018 om 19:28.
kareltje zegt:

Als je wel een normaal geluid hoort als hij aangezet wordt, kan het ook zijn dat hij in de slaapstand blijft hangen.
Heb ik zelfs gehad terwijl er geen slaapstand ingesteld stond.

6 april 2018 om 20:06.
John-Heynen zegt:

Als er helemaal geen indicatie lampjes gaan branden bij het aanzetten dan is het pijnlijk.
Anders adviseer ik om hulp aan huis aan te vragen, want dan is er nog veel mogelijk.

7 april 2018 om 11:50.
Dirk Boom zegt:
Hij is niet met een update bezig?
De wettelijke garantie is langer dan 1 jaar, zie bij de site van de rijksoverheid.
Als het niet de software betreft (dit zou ik eerst uitzoeken), dan zal de verkoper iets moeten doen. Maar als HP los daarvan bereid is, dan gaat dat misschien wel zo snel.
7 april 2018 om 12:35.
Truus zegt:

Even heel basaal denken: stekkers gecontroleerd? Spanning op het stopcontact?

8 april 2018 om 09:22.
Elz144 zegt:

Hij doet helemaal niets meer. Ik heb hem nu weggebracht naar service bedrijf. Zij verkopen ook HP. Zij krijgen hem ook niet aan de praat. Kunnen wel de harde schijf bekijken. Ik ga daar morgen naar toe. Zij sturen hem dan op naar HP. Wij betalen dan € 35,00 en verder is het dan maar afwachten of er enige vorm van coulance is.
Alvast bedankt voor het meedenken en ik laat weten hoe dit afloopt.

8 april 2018 om 09:41.
r0n zegt:

Je hebt niets te maken met coulance, 2 jaar garantie is een consumenten recht!

8 april 2018 om 10:37.
BenWuring zegt:

Het consumentenrecht in algemene betekenis is aan regels onderhevig, maar in dit geval zou het geen probleem moeten zijn. HP zelf stelt: "Als u een consument bent (volgens de Wet van 1 September 2004 betreffende de bescherming van consumenten bij verkoop van consumptiegoederen) en uw product heeft een gebrek bij levering en dit gebrek manifesteert zich binnen een termijn van twee jaar te rekenen vanaf de levering, dan hebt u recht op:" ... en dan volgen er nog een aantal voorwaarden. Zie https://support.hp.com/be-nl/document/c03805201

8 april 2018 om 10:55.
Elz144 zegt:

Dank voor alle support, ik zal dit morgen zeker meenemen.
Zodra ik meer weet meld ik me hier weet,.

8 april 2018 om 15:48.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club