SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
Kopieren
Geplaatst op 28 januari 2019 om 12:06 door Harie

Waarom kan ik uit One drive niet copieren

Knipsel.JPG
8 reacties
BenW zegt:

Is het bestand opgeslagen op OneDrive en is deze actief?

28 januari 2019 om 12:12.
Dirk Boom zegt:

Lukt het wel om het bestand te openen? In dat geval is het elders op te slaan, wat op hetzelfde neerkomt als kopiëren.

28 januari 2019 om 12:14.
Harie zegt:

Ik heb me aangemeld bij Onedrive, de computer uitgeschakeld en opnieuw opgestart.Het lukt niet om ze te openen. De mappen die er staan is in 2018 niets toegevoegd. Gaat dat niet automatisch.
Ik heb een map aangemaakt in de snelle toegang - In deze Pc en op de USB ; De map wordt weergegeven met in alle 3 heb ik 3 mappen aangemaakt en die zijn allemaal leeg. Ik heb niets verwijderd. Hoe kan ik die gegevens nog terug krijgen.

28 januari 2019 om 13:20.
Dirk Boom zegt:

Onedrive is verbonden aan het Microsoft Account. Wordt er nog met hetzelfde Micr. Account gewerkt?
En .... staat Onedrive altijd aan?

28 januari 2019 om 13:46.
Harie zegt:

De eerste vraag is ja. Wel is Windows opnieuw geïnstalleerd en one drive staat in de linkerkolom maar ik had hem niet geopend.

28 januari 2019 om 14:22.
Niekie zegt:

Het verwarrende is, dat de Onedrive van Microsoft alleen toegankelijk is via het inloggen bij Microsoft. Maar op je pc staat (als het goed is) ook een map Onedrive.
De inhoud van de Onedrive map op je pc, wordt gesynchroniseerd van de Onedrive ruimte bij Microsoft, maar alleen als je daar ingelogd bent.

Niek

28 januari 2019 om 16:13.
Harie zegt:

Ik ben nu ingelogd en kan hem openen en ook kopiëren. Maar ik heb een vraag er staat een map van KPN hierin heb ik de facturen opgeslagen van KPN in 3 mappen. Nu staan in 2 mappen de facturen van 2016 en 2017 en in 1 map die van 2016t/m 2018. Kan ik die 2 mappen met de gegevens van 2018 nog ergens terugvinden op de computer.

28 januari 2019 om 16:21.
Niekie zegt:

Die moet je terug kunnen vinden in de map Onedrive in de verkenner.

Niek

29 januari 2019 om 12:35.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club