Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Pc en randapparatuur-Club
Microsoft Account
Geplaatst op 13 februari 2020 om 11:40 door limburg

krijg steeds de melding dat me wachtwoord is verouderd
het is nog steeds het zelfde heb niks veranderd
werk met Windo 10
Hoe kan ik dit oplossen Graag niet te moeilijke uitleg
Gr Ineke

13 reacties
HaWee zegt:

geen probleem,
klik op de melding dan krijg je een vraag om je wachtwoord in te vullen.
Vul je wachtwoord in en klik verder.
Waarschijnlijk staat er nu dat alles goed is.
Nu kan het weer heel lang duren voor je deze melding nog een keer krijgt

13 februari 2020 om 11:52.
limburg zegt:

Ik krijg iedere dag de melding
Vul steeds op nieuw me wachtwoord in
Staat er soms bij instellingen iets niet goed
Dat ik steeds de melding krijgt

13 februari 2020 om 12:31.
HaWee zegt:

vul je alleen je wachtwoord in om in te loggen op de computer?

Het gaat er om dat je op deze melding moet klikken en dan het wachtwoord invullen. Meestal (bijna altijd) is het dan goed, als het dan niet goed is moet er op het nieuwe scherm wat je krijgt iets staan over wat het probleem is.
Kun je dat plaatje ook hier plakken?

13 februari 2020 om 12:37.
limburg zegt:

ik klik op instelling dan krijg ik melding oplossing wachtwoord vul ik dan in
Ik weet niet of je wat aan dit knipsel heb

13 februari 2020 om 13:10.
HaWee zegt:

klik eens op de knop Nu oplossen
wat gebeurt er dan?

13 februari 2020 om 13:28.
limburg zegt:

Dat doe ik al Dan krijg je vierkanten melding je hoef dan alleen je wachtwoord in te vullen
dan krijg je melding dat het op gelost is
Maar het komt wel Iederdag terug

13 februari 2020 om 13:34.
HaWee zegt:

dat is heel vreemd, normaal is het na een keer die routine doorlopen met wachtwoord invullen etc voor een heel lange tijd klaar.
Ik denk dat er iets fout staat in je instellingen.
Tik op de "Windows" toets op je toetsenbord. (of klik met de muis op het Windows icon linksonderin je beeldscherm)
Nu zie je het startmenu en de uitknop etc. vlak boven de uitknop staat een tandwieltje, klik daar op.
Nu komt een nieuw scherm, klik op Systeem (links boven)
In het nieuwe scherm staat links een lange rij met keuzes, 4 de van onderen is "Gedeelde ervaringen" klik daar op.
Op het scherm wat nu komt zie je een schuifje voor "Met apparaten delen" zet dat schuifje op UIT.
Nu zou het gezeur afgelopen moeten zijn (misschien nog een keer en dan over)
succes

13 februari 2020 om 13:51.
limburg zegt:

Dat staat bij mij uit

13 februari 2020 om 14:07.
Willem-B zegt:

Misschien werk deze oplossing:
https://www.schoonepc.nl/vragen/nb85-08_melding_probleem_met_microsoft-account.html

NB nieuwe URL aangepast

13 februari 2020 om 15:34.
HaWee zegt:

gebruik je dat delen met Bluetooth of WiFi ? zoniet dan ook die schuif op UIT zetten.
Als je dat wel doet (delen) werkt het dan en werk je op de apparaten met hetzelfde account als in Windows 10 of met een ander account?

13 februari 2020 om 15:45.
limburg zegt:

Ga morgen uit proberen schoonpc
Ik heb nog Aspira switch met de zelfde account
laat morgen nog wat van me horen

13 februari 2020 om 16:11.
limburg zegt:

Heb het gedaan met schoonepc
af wachten of het nog terug komt
bedankt allemaal voor het mee denken
gr ineke

14 februari 2020 om 09:14.
Willem-B zegt:

Bedankt voor de terugkoppeling, ik ben benieuwd of het hiermee opgelost want ik heb nog kien PC-hulp aanvraag waarbij dit zelfde probleem speelt.

14 februari 2020 om 21:42.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Pc en randapparatuur-Club?
Pc en randapparatuur-Club