Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Vraag over Hotmail
Geplaatst op 17 november 2015 om 13:08 door Joke-7

De laatste weken kreeg ik steeds vaker op Samsung Galaxy 3 Tablet na het inloggen met mijn Hotmail account de melding "Bad Request".
Sinds gisteren krijg ik uitsluitend deze melding en kan mijn e-mail niet meer ontvangen/lezen.
Ik kreeg een code toegestuurd en heb een nieuw wachtwoord aangemaakt.
Maar krijg nog steeds de melding "Bad Request" en kan mijn mail niet lezen.
Op mijn PC opent Hotmail normaal.

Ik hoop dat u een oplossing heeft voor mijn probleem.
Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten,
Joke

5 reacties
fred612 zegt:

In Thunderbird mailhad ik ook zoiets en verholpen door het adres van Hotmail te veranderen in outlookmail. Hotmail is nl outlook geworden. soms gaat dat automatisch soms moet je het zelf even doen.

17 november 2015 om 17:08.
Joke-7 zegt:

Fred bedankt voor uw reactie, helaas heeft het niet geholpen.
Groetjes Joke

17 november 2015 om 20:48.
Dirk Boom zegt:

Als hiervoor een app gebruikt wordt, probeer dan eens om daarin het hotmailadres te verwijderen en opnieuw op te nemen.
Ookwil het wel eens helpenals de app verwijderd wordt (dus weghalen)en opnieuw geïnstalleerd.

17 november 2015 om 22:04.
Joke-7 zegt:

Dirk bedankt voor uw reactie.
Ik gebruik Hotmail (net als op mijn pc) via www. hotmail.com dus geen app.
Groeten Joke

20 november 2015 om 18:44.
Dirk Boom zegt:

Als het op de PC wel werkt en op de tablet niet, dan is er dus iets op de tablet mis.
Maar als voor de tablet het hotmail-wachtwoord is veranderd, dan moet dat hotmail wachtwoord ook op de PC worden veranderd, anders werkt het daar niet meer. Echter aangezien het daar nog wél werkt, is er iets anders aan de hand.
Via google zie ik dat het probleem in de browser kan zitten.
Probeer eens om in de browser alle cookies te verwijderen (schonen). Schoon ook de geschiedenis en tijdelijke bestanden.
Of download uit de Playstore een app om hotmail te gebruiken, dan is het probleem vermoedelijk ook over.
Het is op een tablet of smartphone normaler om via een app te werken.

20 november 2015 om 23:22.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club