SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
We Transfer
Geplaatst op 12 januari 2016 om 00:22 door Marco

Ik heb op mijn Samsung Tab 3 de app We Tansfergeínstalleerd vanuit Play Store . Op mijn laptop met W7 gebruik ik We Transfer al jaren probleemloos . Op mijn tablet lukt het echter niet .Als ik op de app klik krijg een zwart scherm , met in het midden we transfer en onderaan ok .Of ik op we transfer klik of op ok , ik krijg geen enkele reactie . Ik zie ook nergens waar ik een e-mailadres kan invullen of foto's en bestanden kan plaatsen . Wie weet er raad ?

2 reacties
Truus zegt:

Verwijder de app en installeer hem opnieuw, Het komt wel eens voor dat een app niet correct geinstalleerd is. Andere mogelijkheid is om WeTransfer via de browser te gebruiken.

12 januari 2016 om 11:49.
Marco zegt:

Truus bedankt , ik heb de app inmiddels diverse malen geïnstalleerd en weer verwijderd . Deze worstelpartij is er op een gegeven moment mee geeindigd dat ik twee maal de app op mijn bureaublad had staan en beiden functioneerden niet . Toen zag ik het licht engebruik ikWe Transfer inderdaad via debrowser . Datik dan steedshet advies krijg om over te stappen op We Transfer Plus neem ik dan maar op de koop toe .
Mvgr. Marco

12 januari 2016 om 17:35.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club