SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Phising mail
Geplaatst op 1 juni 2016 om 19:56 door Niek.

Misschien is dit niet de juiste plaats maar:
Ik ben van provider veranderd.
Van KPN naar Ziggo voor mobiele telefoon.
Dit ontving ik:{ bijlage )
Indien U dit krijgt met afzender:
Internetdiensten-noreply@kpn.com Is die NEP.

Schermopname68.png
4 reacties
wollie45 zegt:

Je moet niets aan klikken ,gelijk weg doen is nep.
Krijg ik ook regelmatig en loopt in een week op naar meer dan € 1000
Ze zijn zeer professioneel,
Bekijk mijn eigen rekening van KPN wel drie keer voor ik die openmaak en of de datum ongeveer klopt.

Groet, wollie v

1 juni 2016 om 20:19.
Niek. zegt:

Inderdaad Wollie,
Het bericht is volgens KPN zeer professioneel.
Alleen is de afzender geen KPN adres.

1 juni 2016 om 20:24.
Grovel zegt:

Ja, ik had een boodschappenpakket gewonnen bij Jumbo, maar eerst maar uitgeprint en navraag gedaan bij Jumbo en ja hoor weer nep.
groetjes Ans

6 juni 2016 om 07:35.
kareltje zegt:

Vorige week kreeg ik m'n factuur van KPN vanaf dit zelfde adres als pdf-bijlage.
Het zag er hetzelfde uit. Het is geen phishing.

6 juni 2016 om 09:09.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club