Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Lg k8
Geplaatst op 12 juli 2016 om 16:25 door corrie v wag

Telefoon met abonnement afgesloten,met behoud van eigen nummer.het abonnement word maar niet geregeld,en blijft alleen maar te gebruiken voor nood oproepen.
Wat kan ik doen
Corrie

3 reacties
kareltje zegt:

Dat heb ik ook eens gehad. De oplossing bij mij was helemaal uitzetten, zodat je ook de inlogcode weer moest invoeren. Daarna werkte hij weer.

12 juli 2016 om 16:38.
Dirk Boom zegt:

Als het advies van Kareltje niet werkt, dan zou ik even contact opnemen met de provider. Misschien is er met het abonnement iets niet goed gegaan.

12 juli 2016 om 23:27.
Marixius zegt:

Is de Sim-kaart wel in een sim-lock vrij mobieltje geplaatst?
Als je een toestel had van je vorige provider en bent overgestapt naar een andere provider, dan is jouw toestel waarschijnlijk voorzien van een zgn. SIM-lock.
Dat je bent overgestapt maak ik op uit jouw opmerking over nummerbehoud.
Vermoedelijk zal je de sim-lock moeten laten verwijderen, voorzover dat mogelijk is.

13 juli 2016 om 14:08.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club