SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Nieuwe provider
Geplaatst op 4 november 2016 om 14:50 door CaFran

Goedemiddag,
ik wil van Voadafone overstappen naar Youfone.nl. Een Sim-only abonnement. Nu vraag ik mij af wat er op mijn huidige sim-kaart staat. Hoe kan ik dit inzien en hoe moet ik dat dan overbrengen naar de nieuwe simkaart. Ik heb een Samsung S4.
Dank voor de reactie
Frans

3 reacties
Dirk Boom zegt:

Normaliter staat er niets meer op een SIMkaart.
Dus ander kaartje erin en het werkt.

De SIMkaart is alleen nog het abonnement en zelfs dat wordt overbodig, SIMkaartvrije toestellen zijn al aangekondigd. Immers elk apparaat heeft een uniek nummer, en dat volstaat.

4 november 2016 om 16:40.
CaFran zegt:

Dankjewel Dirk.
Mooi weekend
Frans

4 november 2016 om 16:58.
Dirk Boom zegt:

Graag gedaan.
Succes met de overgang naar een andere provider. Meestal gaat dat goed, soms is er een activatieprobleem.
Verder zal de provider vragen wat voor kaartje erin zit (die worden steeds kleiner). Aan de hand van het type toestel moeten ze dat eigenlijk wel weten.

4 november 2016 om 17:11.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club