Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Account verwijderen
Geplaatst op 12 december 2016 om 21:38 door ququlequ

Ik moet mijn wachtwoord vervangen.
Heb in accounts op 'account toevoegen' geklikt. Mijn account en nieuwe wachtwoord ingetypt.
De mededeling 'dit mailadres is reeds bekend' verschijnt.
Moet ik eerst het account verwijderen, hoe doe ik dat?
Wie kan mij helpen?

Hartelijk dank vast voor de hulp.

4 reacties
Niekie zegt:

Waarvan "moet" u uw wachtwoord vervangen?
Van uw e-mail account? (en dan van wie of waarom)
Van uw computer om in te loggen?

Normaal als u zo'n mededeling al zou krijgen, zou er een link bij staan waar u op kunt klikken, maar ik zou het toch even niet vertrouwen.
Vandaar mijn vragen?

Niek

12 december 2016 om 22:05.
ququlequ zegt:

Niek, upc (ziggo) heeft dat mede gedeeld omdat het account was gehacked. Met een uitleg hoe te handelen om het weer te herstellen. Een stap voor stap uitleg, het heeft gewerkt op de laptop, maar op de tablet niet. . Heb (mijn zus) nog gebeld met ziggo, die heeft haar uitgelegd hoe te handelen, maar ze is het vergeten , ik dacht dat ik wel wist , maar ik ben het ook kwijt, vandaar mijn vraag om hulp.

Het is dus geen phishing.

12 december 2016 om 22:55.
Dirk Boom zegt:

Wat voor tablet betreft het?
Wijzigen gaat hoogstwaarschijnlijk niet via 'account toevoegen' en ik verwacht ook niet dat de account eerst verwijderd moet worden. Waarschijnlijk kan er gewijzigd worden.
Het is ook mogelijk dat de mail op de tablet niet wil binnenkomen en dat er om een wachtwoord wordt gevraagd. In dat geval het nieuwe wachtwoord invullen.
En toch .... account eerst verwijderen en daarna toevoegen is wat meer werk maar wel een overzichtelijke manier om het in orde te brengen.
Echter als het de account is waaraan ook de tablet is gekoppeld, dan kan het gevolgen hebben. Hij waarschuwt dan waarschijnlijk wel.

12 december 2016 om 22:57.
Niekie zegt:

Op deze site kan je voor Ziggo een nieuw wachtwoord maken.
Dat wachtwoord gebruik je daarna op al je apparaten waar je met een emailprogramma e-mail op haalt.

En let dan vooral op deze regel:
"Let op! Je Mijn Ziggo-account is niet gelijk aan je Ziggo e-mailadres.""

Niek

13 december 2016 om 15:54.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club