Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
update Android tablet
Geplaatst op 3 december 2013 om 18:40 door Anske
Ik heb een update gedaan op mijn Android tablet 2 gedaan naar 4.2.2.
Helaas werkt nu mijn email niet meer van Ziggo en krijg ik een melding: email stopt en dan volgt er een zwart scherm.
De email van gmail werkt nog gewoon normaal, wie heeft voor mij een oplossing?
5 reacties
Truus zegt:
Wordt de email gelezen via een app: wellicht ook de app zelf updaten. Eventueel het ziggo account verwijderen en opnieuw installeren. (voor de zekerheid wel eerst de mail die bewaard moet blijven opslaan of naar het werkende gmail account doorsturen, zeker is zeker!
4 december 2013 om 10:10.
Jan.Koll zegt:
Misschien niet de fraaiste oplossing maar wel één die zal werken:
Het is mogelijk dat je je Ziggo-mail via G-mail ophaalt. Instellen bij Gmail > Instellingen > Accounts en daar je Ziggo toevoegen.
Let op! Al je Ziggo mail zal dan op elk apparaat dat je gebruikt via Gmail gaan lopen... Maar ja, een mens moet zo nu en dan wat.

Oh ja, maak je mailbox bij Ziggo wel regelmatig leeg want anders heb je kans dat die volloopt en krijgen de mensen die je iets sturen de mededeling dat de box vol is; je hebt tenslotte maar weinig ruimte bij Ziggo; zie hier.
4 december 2013 om 13:20.
Anske zegt:
Truus:
Bedankt voor je reactie. De app stond standaard op de tablet. Ik heb het ziggo account verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.
Ik heb een foto bijgevoegd van welke email of app ik bedoel. Deze kan ik dus niet opnieuw instaleren volgens mij.
Jan:
Ik ga voorlopig de mail nog niet in Gmail instellen, ik wil liever beide mailboxen apart hebben, maar bedankt voor de tip.
tabletfoto.JPG
4 december 2013 om 15:26.
Anske zegt:
Ik heb op Internet gezocht en mijn probleem is opgelost.
Misschien dat er meer mensen met dit probleem zijn dus zet ik de oplossing er bij.
Ik heb het volgende gedaan:
ga naar instellingen>applicatie beheer en kies voor de email app (staat in de rechtste kolom) klik op gegevens leegmaken en buffer wissen en als laatste op de knop gedwongen stoppen,tablet opnieuw op laten starten en email openen en je mailadres en ww opnieuw ingeven en alles draait weer.
5 december 2013 om 10:13.
Truus zegt:
Dank voor de terugkoppeling!
5 december 2013 om 11:34.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club