SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Andoid icoontje
Geplaatst op 30 januari 2017 om 10:43 door annefreerkje

Het Android icoontje knippert rechts bovenin op ons tablet van Samsung Model GT-P5110
Android versie 4.2.2.
Er wordt gevraagd om een wachtwoord, maar welk wachtwoord?
Links staan icoontjes van Facebook en G mail, het tablet heeft verbinding met Wifi.
Wie helpt mij met het opstarten van het tablet?

12 reacties
wbvds zegt:

- Re: 'opstarten': is dit een tablet die onlangs door u in gebruik is genomen, of is dat 'knipperend icoontje' iets wat nu 'plotseling' naar voren komt terwijl dit er eerder niet knipperend was?
- kunt u wellicht een fotootje van de situatie maken en bijvoegen, opdat beter te herkennen is wat u bedoelt?

30 januari 2017 om 13:25.
annefreerkje zegt:

Tablet is terug gezet naar fabrieksinstelling wat voorspoedig verliep, hij deed het nadien uitstekend, maar na ik een link had geupload gaf het tablet aan dat dit onveilig kon zijn. Ik heb het tablet toen uitgedaan. Bij weer starten vraagt hij om een wachtwoord, maar welk wacht woord?

30 januari 2017 om 13:36.
Dirk Boom zegt:

Bij het inrichten van de tablet zal een google account zijn gemaakt, misschien ook een samsung account. De vraag kan de google account betreffen.
Het kan ook zijn dat is ingesteld dat de toegang tot de tablet is beveiligd met een wachtwoord. Dat is dan zelf (ooit?) ingesteld.
Het verband met de link die is geupload kan ik nog moeilijk leggen, tenzij het een kwaadaardige is.

30 januari 2017 om 13:40.
wbvds zegt:

Oké, blijkbaar neem Dirk Boom de beantwoording over?!

30 januari 2017 om 13:50.
annefreerkje zegt:

Het tablet kan ook niet geveegd worden!Downloads

Fototabletscherm.jpg
30 januari 2017 om 13:51.
annefreerkje zegt:

Probleem is opgelost door advies van Samsung.
Bedankt voor uw medewerking.

30 januari 2017 om 20:00.
Dirk Boom zegt:

Is nog aan te geven hoe het probleem is opgelost? Ter lering.

En beste wbvds, Dirk Boom neemt niets over maar probeert een bijdrage te leveren aan de beantwoording van de vraag.

30 januari 2017 om 23:06.
wbvds zegt:

@Dirk: ik betwijfel niet je intenties in absolute zin, het lijkt me niet zo handig dat er tegelijk twee helpers tegen een vragensteller aanpraten, met mogelijkerwijs ook nog twee oplossingsrichtingen. Ik heb zelf, ook in face-to-face gesprekken tussen twee personen over problematieken, altijd even de gewoonte wat afstand te houden en er niet ongevraagd zo maar meteen in te mengen.

31 januari 2017 om 12:24.
annefreerkje zegt:

Hoe dan ook het probleem is opgelost! Dus eind

31 januari 2017 om 12:44.
wbvds zegt:

U hebt helemaal gelijk, weer veel plezier met uw tablet!

31 januari 2017 om 13:04.
Dirk Boom zegt:

toch even richting wbvds: ik gaf een directe reactie op de vraagsteller, dat staat mij vrij en het had zó maar de oplossing kunnen zijn.
Moet het 1:1, doe dan even via e-mail, dat doe ik ook wel eens.
Laten we hier geen discussie over voeren.

31 januari 2017 om 13:57.
wbvds zegt:

citaat: Hoe dan ook het probleem is opgelost! Dus eind

31 januari 2017 om 14:04.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club