Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Niet aangemeld bij netwerk
Geplaatst op 17 maart 2017 om 09:40 door Bru354

Ik heb een galaxy S6 en heb een abbonnement van ziggo alles werkt alleen bellen gaat niet hij geeft steeds aan (niet aangemeld bij netwerk) het was altijd goed

5 reacties
Dirk Boom zegt:

Mag ik aannemen dat 'de rest' werkt omdat het toestel met wifi is verbonden?
Bellen/SMS'en (en dataverkeer als er geen wifi is) gaat uitsluitend via de SIMkaart en dan het telefoonnetwerk.
Is het telefoonnetwerk wél zichtbaar dus is er wel bereik/werkt het SIMkaartje?
En: is het toestel al eens helemaal uitgezet en weer aangezet?
Als er dan nóg geen aanmelding op het tel.netwerk komt, dan denk ik aan een defect SIMkaartje, of een probleem met het telefoonnetwerk (geen bereik, of het is defect), of een administratief probleem betr. het kaartje (dan is bij Ziggo een reset nodig).
Ik zou als eerste actie contact opnemen met de provider (Ziggo).

17 maart 2017 om 14:19.
Bru354 zegt:

Ik heb net met vaste telefoon contact gehad met Ziggo en die denken ook dat waarschijnlijk het aan Simkaartje ligt het advies was om het even in een andere Samsung toestel uit proberen of het lag aan mijn instellingen van de telefoon dus ik haal het kaartje er uit en even bij mijn zoon uitproberen.

17 maart 2017 om 15:11.
Dirk Boom zegt:

Even afwachten maar, ik ben benieuwd naar de afloop.

17 maart 2017 om 15:46.
Bru354 zegt:

Dirk
Het is weer in orde ik heb een nieuw simkaart gekregen 4 G ik had 3 G en daar ik vanaf 1 maart niet kon bellen werd het ook nog verrekend dat was toch wel weer mooi van Ziggo.
Als nog bedankt Bru354

25 maart 2017 om 07:53.
Dirk Boom zegt:

Bedankt voor het terugmelden, en netjes geregeld.

25 maart 2017 om 08:51.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club