SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
OOK GEEN E-MAIL
Geplaatst op 9 december 2013 om 14:53 door Blackjes
In mijn tablet Samsung Galaxy tab 2 kan ik geen e-mail meer ontvangen of verzenden. Ergens moet er een instelling fout zijn, maar wat?? Als ik een e-mail wil verzenden, krijg ik de mededeling "Server niet beschikbaar". en blijft het berichtje in Postvak UIT staan met de mededeling "Mislukt". Ik heb uiteindelijk de tablet gereset naar de fabrieksinstellingen, maar zonder rssultaat. Ik heb e-mail van Ziggo. Gmail doet het wel, maar daar werk ik nooit mee.
Wie heeft voor mij de oplossing???
2 reacties
Anske zegt:
Dit probleem is al eens hier neergezet en de oplossing ook zie hieronder.

Ik heb op Internet gezocht en mijn probleem is opgelost.
Misschien dat er meer mensen met dit probleem zijn dus zet ik de oplossing er bij.
Ik heb het volgende gedaan:
ga naar instellingen>applicatie beheer en kies voor de email app (staat in de rechtste kolom) klik op gegevens leegmaken en buffer wissen en als laatste op de knop gedwongen stoppen,tablet opnieuw op laten starten en email openen en je mailadres en ww opnieuw ingeven en alles draait weer. Ook ik heb Ziggo en werkt weer perfect.
9 december 2013 om 16:08.
Blackjes zegt:
Deze oplossing heb ik al tig keren geprobeerd. Dit is ook de oplossing die Samsung geeft, maar bij mij lukt het niet. Uitgaande berichten blijven mislukken.
10 december 2013 om 14:39.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club