SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
S4 Samsung. Simkaart is verwijderd opnieuw opstarten.
Geplaatst op 17 juni 2017 om 11:26 door BaukeJoustra

Sinds een paar weken geeft mijn s4 telkens opnieuw de melding " simkaart verwijderd opnieuw opstarten ". Soms 1 keer per dag maar ook vaak vier of vijf keer. Is veel voorkomend probleem. Op diverse fora wordt dit aangekaart, KPN Telfort tmobile en simyo, maar niemand komt met een echte oplossing. Heb al nieuwe dikkere simkaart geplaatst en kruistest uitgevoerd. Helpt niet. Ook Samsung kan geen oorzaak aanwijzen. Wat ik dan weer niet begrijp want het is een veel voorkomende klacht en dateert al van 2015. Iemand een tip?
Let wel, eerste simkaart heeft bijna twee jaar goed gewerkt.

2 reacties
Zegert zegt:

Ik zie inderdaad op internet dat dit een veel voorkomend en hardnekkig probleem is.
Ik vond wel de volgende quote:
[quote]
Er is namelijk productieprobleem bij de S4 geweest, Er is een chip niet goed gesoldeerd, waardoor de simkaart niet genoeg spanning krijgt om te werken. hierdoor kan het zijn dat hij af en toe je simkaart kan zien, of zoals jou. dat hij de simkaart helemaal niet meer kan zien.
[einde-quote]
Wel vreemd dat de één er al snel last van heeft en anderen pas na lange tijd.

17 juni 2017 om 19:21.
BaukeJoustra zegt:

Bedankt voor de reactie. Kijken wat Samsung hiervan zegt.

17 juni 2017 om 19:58.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club