SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Notities verdwenen
Geplaatst op 10 oktober 2017 om 11:09 door Blackjes

Beste leden,
Uit mijn notities in mijn Samsung tablet zijn alle notities verdwenen. Ik heb hem vrij lange tijd niet gebruikt en de batterij was leeg. Misschien dat dit hier door komt. Weet iemand een oplossing om deze notities nog terug te halen?? Dank bij voorbaat.

Blackjes

6 reacties
BenWuring zegt:

Welke app gebruikt u voor de notities? Samsung Notes?
En nee, het kan niet komen omdat de batterij leeg was, maar wel als de tablet tussentijds een update heeft gekregen. Regelmatig een back-up maken of notities maken in een cloud-based app (bijvoorbeeld Evernote) is dus aan te raden.

10 oktober 2017 om 11:32.
Blackjes zegt:

Ik gebruik de app van Samsung die automatisch in de apps staat. Een grote letter T en eronder Notitie.

10 oktober 2017 om 19:26.
Blackjes zegt:

Beste BenWuring,
Je vraagt welke app ik gebruik en ik geef hierop antwoord. Een oplossing volgt niet. Wel tips wat ik had moeten doen, maar dat wist ik zelf ook wel. Dit is dus geen antwoord op mijn vraag.

12 oktober 2017 om 14:03.
BenWuring zegt:

Beste Blackjes, sorry dat ik niet verder heb geantwoord.
Blijft staan de opmerking die ik heb gemaakt en de vraag of de tablet tussentijds mogelijk van een nieuwe update is voorzien. Zo ja, dan zijn de notities weg, tenminste, als er geen back-up is gemaakt. Als u een Samsung account heeft, kunt u het mogelijk daar nog terughalen. Bij aankoop van een Samsung toestel krijg je ook de mogelijkheid om gebruik te maken van de Samsung cloud. Aanmelden en synchronisatie is dan uiteraard wel vereist.
Hoe dan ook, het komt niet door een lege batterij.

12 oktober 2017 om 14:20.
Blackjes zegt:

Dankjewel. Ze zijn dus weg en blijven weg want ik heb geen back-up. Overigens heb al vaker een update gehad en bleef alles gewoon in tact.

12 oktober 2017 om 15:56.
BenWuring zegt:

Tja, typisch geval van de wet van Murphy ben ik bang.
Mogelijk dat een andere Samsung Tablet gebruiker (ik heb het zelf niet) nog ergens een mogelijke oplossing weet, maar uw ervaring onderschrijft wel het belang van back-uppen c.q. cloud-opslag (Evernote, Google Keep, e.d.)
Succes en veel plezier met uw tablet, best wel een mooi ding.
Groet, Ben

12 oktober 2017 om 16:34.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club