SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
AH Mobiel slim only: werkt uitsluitend op Android en iOS toestellen
Geplaatst op 20 februari 2018 om 17:50 door Zegert

AH Mobiel slim only is een prepaid variant die uitsluitend te gebruiken is met een smartphone omdat alle acties (tegoed, bundels) via de App gedaan moeten worden.

De App blijkt echter niet (meer) beschikbaar voor Windows 10 Mobile.
Dit probleem vond ik op internet al als klacht in december 2016.
Op de website waar dit aangeboden wordt staat dit echter niet - alleen als je via via ver genoeg doorklikt zie je dat er geen App genoemd wordt.

Wel beschikbaar voor Android en iOS.

Zojuist een mail gestuurd naar het email adres van de betreffende klantenservice om te bereiken dat men op zijn minst duidelijk de beperkingen publiceert - zonder App is het onbruikbaar.

3 reacties
Dirk Boom zegt:
Ik ken meer situaties waarin er ongenoemd geen W Phone app is. Ook heb ik meegemaakt dat er ongenoemd wel een app bleek te zijn. Verder zag ik dat belangrijke apps werden gestopt. En bekend is dat in 2019 de ondersteuning stopt.
W Phone zit dus bij menigeen niet tussen de oren en wordt onbelangrijk geacht, men zal geen haast hebben om in actie te komen.
Niet correct en jammer, maar begrijpelijk.

 

20 februari 2018 om 23:38.
Zegert zegt:

Hallo Dirk,

Ik heb niet de illusie dat men dit alsnog beschikbaar maakt.
Waar het mij om gaat is dat het op de site van AH niet vermeld staat terwijl men blijkbaar zonder die App geen gebruik kan maken van deze vorm van prepaid.
Is dus alleen te gebruiken op Android of iOS en zelfs niet op een simpele telefoon met alleen bellen/sms.

21 februari 2018 om 10:07.
Zegert zegt:

Antwoord van AH Mobiel:
[citaat]
De app is er inderdaad alleen voor Android en iOS.
Ik ga doorgeven, of ze dat op de website willen aanpassen.
Overigens is slimonly ook zonder de app te gebruiken.
Er kan via de website worden opgewaardeerd, zowel het tegoed als de bundels.
Het tegoed opvragen kan dan via de klantenservice.
Dan kan de klant gebruik blijven maken van de goedkopere tarieven.

Een klant kan ook het simkaartje om laten zetten naar prepaid, als de klant dat wil.
[einde-citaat]

De vraagsteller heeft intussen als oplossing de App op de iPad gezet en dat blijkt te werken.

Blijkbaar is er dus een 'omweg' beschikbaar - hoe het via de website gaat heb ik niet uitgezocht.
 

21 februari 2018 om 15:40.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club