Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Bluetooth verbinding
Geplaatst op 6 maart 2015 om 13:40 door marijac

Bericht van 17 februari over bluetooth verbinding hapert.

Samsung gebeld, zeer teleurstellend. Af schuiven, moet maar wachten op update van Google. (zachtjes lachen s.v.p. )

Terug naar BCC winkel binnen garantie, bleek een software/voeding fout volgens verkoper. Tablet wordt opgestuurd, dus nu even in de wacht.

Groet U allen.

2 reacties
Truus zegt:

Dank voor de terugkoppeling, volgende keer graag als reactie in het eerdere bericht, dan blijft alles bij elkaar....

7 maart 2015 om 10:47.
marijac zegt:

Bedankt, Truus.

Je ziet overal is een tekort aan kennis, zelfs bij de helpdesk van het merk Samsung, helaas. Ondanks mijn heldere beschrijving, en daarna een gesprek van 20minuten.

Ik zelf had geluk met een techniek kenner in de winkel van BCC.

Groet.

 

9 maart 2015 om 16:33.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club