Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
software fout
Geplaatst op 13 mei 2015 om 16:27 door Berlingo

Half januari 2015 bij KPN een Sony Xperia M2 gekocht incl. abonnement. Toestel werkte perfect tot een nieuwe update van Sony begin maart. Bij het openen van emails verschenen er alleen maar cijfers en leestekens. KPN-servicescenter kon het probleem niet oplossen. Zij hebben hetb toestel 2x gereset. Een mail gestuurd naar Sony. Op 17 april kreeg ik de mededeling, dat zij op de hoogte waren van het probleem en aan een oplossing wordt gewerkt. Het is nu 13 mei hoelang moet ik nog wachten. Moet KPN mij niet een nieuw toestel geven. Graag uw commentaar.

M.v.g. Andre

3 reacties
Helma Beumer zegt:

Je schrijft: Moet KPN mij niet een nieuw toestel geven.

De fout ligt niet bij KPN, maar bij Sony.
Zij zullen dus een goed werkend toestel moeten leveren.

Zelfs al zou KPN je een nieuwe geven, zit je weer met die update (neem ik aan).

13 mei 2015 om 22:18.
Berlingo zegt:

Sony bericht nu dat ik moet wachten op een nieuwe update en ik zolang gebuik moet maken van een alternatieve e-mail applicatie, zoals K9.

Kpn is toch de partij die het toestel verkoopt?

14 mei 2015 om 10:36.
Truus zegt:

"Bij wie je moet zijn is niet afhankelijk van wie het toestel heeft geleverd, maar met je wie een overeenkomst hebt afgesloten."  maar het is natuurlijk heel lastig en goed lezen van de kleine lettertjes wie de verantwoordelijke is bij een verandering van het aangekochte,,oftewel hoe dat zit met de software updates etc. Kortom, wachten op de update lijkt me de beste oplossing in deze.

14 mei 2015 om 11:00.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club