SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
KPN-FON installeren op Samsung Smartphone S3
Geplaatst op 2 september 2015 om 20:30 door Vanessen

Provider is KPN met een abonnement daar voor MB, telefoon en SMS.
Wie heeft er een stappenplan voor zo'n installatie?????
De app van KPN-FON krijg ik wel geïnstalleerd op de S3 maar dan vliegt het hele spul weer naar een website waar ik weer een gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen en er onder bedragen staan dat ervoor betaald moet worden. Ik krijg wel een kaart met heel veel Wifi-punten en als ik mijn locatie aanzet ook die wifi-punten van de buren en omgeving. Daar stop ik dan want ik heb dan al een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt. Voor mij onduidelijk.
Nu zag ik op een website van KPN Wifi dat je 1266 konsms'en met tekst 'wifi aan.' Ik heb dat gedaan en krijg 3 berichten terug van KPN.
1. Voorwaarden KPN zijn van toepassing
2. Sturen ook een wachtwoord met cijfers en letters ook hoofdletters
3. Krijg ook nog een gebruikersnaam met .......@kpn-fon.nl

Om me heen in het Leercentrum Lelystad hoor ik ook deze opmerking en dat er met de installatie wordt gestopt.

Hartelijk dank alvast voor jullie inbreng.

3 reacties
Niekie zegt:

Op deze pagina staat alle info over kpn-fon.
Je moet in de eigen experiabox kpn wifi ook aanzetten als je vaste abonnee bent.
Met de toegezonden gebruikers naam en wachtwoord, kan je gebruik maken van de hotspots van kpn-fon en Nederland en buitenland.
Ik kan alleen niets vinden over de kosten. (Ja je kunt je gratis aanmelden), maar als ik het goed las bieden ze het gratis aan, als je zelf de mogelijkheid op de eigen experiabox ook inschakelt, wat dus kennelijk met dat smsje naar 1266 is gebeurd.

Niek

2 september 2015 om 22:46.
Vanessen zegt:

Hoi Niek,
Wat laat maar toch nog even een berichtje.
Ik heb KPN aan de telefoonlijn gehad en het probleem was dat ik bij de aanmaak van de gebruikersnaam mijn naam met @kpn-fon.nl invoerde. Dat moet niet en alleen de gekozen naam invoeren. Bij het invoeren van het wachtwoord (2x) wordt @kpn-fon.nl vanzelf aan je e-mailadres toegevoegd. Zonder dat deel werkte het prima. Maar al pratende met KPN werden mijn 3 netwerkstekkers via het elektriciteitsnet ook nog vervangen voor modernere exemplaren. Kreeg ik de volgende dag al.

15 september 2015 om 15:55.
Niekie zegt:

Dat is goed opgelost. bedankt voor het terug melden.

Niek

15 september 2015 om 17:19.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club