Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Samsung-reactie op instelling smartphone.
Geplaatst op 11 september 2015 om 14:38 door doo168

Beste mensen. Ik heb dezelfde vraag eens bij Samsung zelf gesteld op hun Facebook-pagina en hun reactie ontving ik vanochtend,hetgeen ik jullie niet wil onthouden. Het volgt hieronder ter kennisgeving.
Samsung reageert dus prima via hun Facebookpagina. Is dat bij jullie bekend voor de smartphones?
Heeft iemand hier ook ervaring met dat programma KIES?
Zo ja,hoe beviel dat? Ik zoek het nu op.
Na werktijd zal mijn dochter mij hiermee verder helpen,maar jullie ervaring verneem ik erg graag.
Ik dank jullie alvast voor de mogelijke reacties met mijn vriendelijke groeten. Anton Doove.
Goedemorgen Anton, je hoeft het eigenlijk niet nogmaals in te stellen als het toestel leeg is. Zou je eens het toestel aan KIES kunnen leggen om te kijken of er een software-update beschikbaar is? En zou je hier ook een back-up kunnen maken via KIES en hierna een reset kunnen doen? Na de reset kun je dan de back-up terugzetten. Kun je laten weten hoe het hierna gaat? De bijgaande links kunnen jou hierbij helpen http://spr.ly/6186BJzFr http://spr.ly/6187BJzFT ^MB

2 reacties
Niekie zegt:

Anton: Waarom ben je hier op je eerste vraag niet doorgegaan van gisteren?
Niek

11 september 2015 om 15:18.
doo168 zegt:

Beste Niekie. Ik zat te wachten op reacties,maar die kwamen niet,want ik vond ze niet.
De reacties van Samsung zag ik pas deze ochtend op Facebook,waarna ik jullie pas kon informeren. Samsung reageerde dus sneller dan deze club. Ik stelde Samsung ook nieuwe vragen,die zij wellicht ook vandaag nog zullen beantwoorden.
Via Facebook blijkt dat sneller te werken,want Samsung houdt die pagina goed in de gaten.
Ik begrijp dat er bij de clubs nu eenmaal niet altijd iemand met ervaring klaar zit om vragen te kunnen beantwoorden,dus in mijn geval stel ik mijn vragen dan ook aan de Fabrikant.
Die medewerkers kennen dus het gekochte product en kunnen derhalve gericht reageren.
Aangezien ik niet handig ben met chatten omdat dit voor mij veel te snel gaat,zal mijn dochter
na haar werktijd voor mij chatten met 1 van die medewerkers voor nadere info.
Toch dank ik jou voor je logische vraag en ik groet je vriendelijk. Anton Doove.

11 september 2015 om 16:28.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club