Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Tablet en Smartphone-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
display tablet donker
Geplaatst op 27 oktober 2015 om 19:36 door Kookaburra

Na opnieuw opstarten van mijn Android tablet is de display te donker.
Bij instellingen...display...helderheid is de regel met helderheid licht grijs en kan dus niet geopend worden.
Kan er niet meer mee werken.

Wie weet de oplossing?

8 reacties
Niekie zegt:

Staat de "spaarstand" misschien ingeschakeld?

Niek

27 oktober 2015 om 21:51.
Dirk Boom zegt:

Lukt het met deze beschrijving die de site van Seniorweb geeft?

28 oktober 2015 om 00:36.
Kookaburra zegt:

Geen spaarstand ingeschakeld. Ook de reactie van Dirk werkt niet.
Het is zo ontstaan; De accu was volledig leeg, aan de lading gelegd en weer ingeschakeld.
Direct was het beeldscherm donker en dit was eerder niet.
Bij instellingen is de regel ;helderheid; licht grijs dus niet te gebruiken.
Alles geprobeerd maar helaas.
Er is vast iemand die heet weet hoop ik.

28 oktober 2015 om 10:59.
Blackjes zegt:
Open je startscherm. Sleep met je vinger van uiterst boven naar beneden over het beeld. Je ziet daar alle acties zoals Wi-Fi - GPS Melodie enz. Daaronder vind je de schuifbalk van donker naar licht. Schakel het vinkje bij "Auto" (rechts) uit als dat is ingeschakeld en tik in de schuifbalk tot jouw favoriete lichtsterkte.
Succes,

Blackjes
28 oktober 2015 om 15:16.
Kookaburra zegt:

Helaas, daarmee kom ik eigenlijk weerbij de instellingen terecht.
De schuifbalk die te voorschijn komt zie ik alleen mijn wifi verbindingstekens en de meldingen van internet.
Het blijft donker, maar dank voor de reactie.

29 oktober 2015 om 14:16.
Niekie zegt:

Ik zou er even mee terug naar de shop. Kijken of ze daar het probleem op kunnen lossen.

Niek

29 oktober 2015 om 15:09.
Kookaburra zegt:

Probleem opgelost. Bij toeval
In de veronderstelling dat het laatste uur van mijn tablet was geslagen kom ik totmijn stomme verbazingdat het nieuwe verlengsnoer dat ik al enige tijd gebruik stuk is.
Vond al geruime tijd dat mijn tablet niet goed opladen dus deze hing constant aan de lading.

Vond dat het snoer iets aan de korte kant was en pakte een ander, deze keer een oude.
Wat schertste mijn verbazing......ja u raadt het al.....mijn tablet lichtte direct weer op en het laden ging voorspoedig. Ook bij instellingen alles weer normaal.
Hierbij wil ik allen bedanken voor het meedenken en een hartelijke groet.
Dibah

30 oktober 2015 om 09:51.
Niekie zegt:

Mooi dat het is opgelost!! En bedankt voor het terug melden.
Niek

30 oktober 2015 om 11:37.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Tablet en Smartphone-Club?
Tablet en Smartphone-Club