Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
Kaspersky
Geplaatst op 4 september 2016 om 14:56 door Fred.Z

Geachte mede collega/vrienden van Seniorweb,
Helaas, ik zit met een probleem na het installeren van de Kaspersky internet security welke ik zojuist heb gecompleteerd. Deze heb ik via Seniorweb gekocht vandaar ik mij richt tot u .
Alles ging heel netjes maar vervolgens accepteert Kaspersky te lange leste toch het wachtwoord niet. Deze heb ik zowel gekopieerd overzet als handmatig ingetikt maar op generlei wijze kan ik zodoende de beveiliging voltooien. U zult begrijpen dat ik hier wel mee 'in mijn maag' zit want beveiliging is erop kunnen werken en anders een serieus probleem. De mail welke ik nu maak heb ik kunnen doen door nog even gebruik te kunnen maken via mijn andere computer met een nog resterende looptijd van de oude Kaspersky periode de p.c. nog beveiligd is. Heel erg graag zal ik spoedig een reactie van u met uw hulp en advies. Bij voorbaat ontzettend vriendelijk bedankt voor uw medewerking in deze. Tot op uw gelegenheid,
Fred Zondervan,

6 reacties
RuudM zegt:

Fred:
ik lees net het bericht. een oplossing heb ik niet maar wel een advies:
Haal het email adres van je weg aan het slot van het bericht, denk aan spam !
Ruud

4 september 2016 om 15:56.
Fred.Z zegt:

Beste Ruud,
Dank je heel hartelijk voor je reactie van vanmiddag. Maaaaaaaaaaaaar..................
Bij wie van Seniorweb moet ik DAN zijn om bovenstaand probleem te reclameren,
denk of weet je?
Wordt deze mail door een van de leden doorgezonden naar de desbetreffende persoon?

Aangaande het mailadres heb je uiteraard helemaal gelijk. Het was een vergissing van mijn vrouw welke ik even de door mij bovenstaande tekst heb laten dicteren.
Ik heb het vervolgens zelf na verzenden pas gezien. Het was inderdaad, 'de macht der gewoonte'. Graag hoor ik wederom van jou of anderzijds. Vriendelijke groeten, Fred.

4 september 2016 om 16:38.
RuudM zegt:
Beste Fred,
Vanuit deze Club wordt er niets doorgezonden, hier komen alleen leden.
Misschien reageert er hier nog een ander lid (meer deskundig dan ik) anders kan je morgen proberen iemand bij het SW bureau te bellen.
En dan toch nog eens: haal dat adres weg.
Misschien weet je niet hoe?
Klik bij het bericht dat blauwe vakje met wit potloodje aan ( zie plaatje)
Dan kan je het zelf wissen want dan komt het bericht weer in beeld, na wissen plaatsen aanklikken.
Ruud
wijzigen.JPG
4 september 2016 om 16:51.
HenkW zegt:

Fred, als het met het oude ww niet lukt dan kun je toch zeggen 'ww vergeten'. Ik ken Karspersky niet maar volgens mij moet dit kunnen. Als je er niet uitkomt kun je volgens mij naar de helpdesk van Kaspersky bellen. Dat kan alleen vaak van maandag tot vrijdag.
http://www.kaspersky.com/nl/homeuser-support
Nederland:
+31 (0)30 7529576
Henk

4 september 2016 om 18:22.
Niekie zegt:

Welk wachtwoord bedoel je eigenlijk?
Als dat op deze site is, klik je op "Aanmelden" en daarna op "wachtwoord vergeten"
Ze sturen je dan een link via e-mail waar je een nieuw wachtwoord kunt invullen.

Niek

4 september 2016 om 19:07.
Fred.Z zegt:

Beste heren van deze club, hartelijk dank voor uw steun.
Fred Zondervan

5 september 2016 om 10:50.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club