Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
McAfee
Geplaatst op 16 juni 2017 om 23:40 door Annem@rie

Na een Windows 10 update vandaag werkt de volledige scan van McAfee Total Protection niet goed?
Nog meer mensen last van??

18 reacties
kareltje zegt:

Geen last van, alleen ziet de layout er anders uit dan voorheen.
Waaruit blijkt dat hij niet goed werkt?

17 juni 2017 om 09:33.
Annem@rie zegt:

De scan blijft hangen op 1% voltooid en scant niet meer dan ca.20.000 bestanden....

17 juni 2017 om 09:36.
kareltje zegt:

'k Heb hem even aangezet, bij 9000 staat hij nog steeds op 1%, maar ik zie dat het doorgaat.
Kijk even bij Taakbeheer- tabblad Opstarten of Windows Defender op uitgeschakeld staat.

17 juni 2017 om 10:10.
HenkZ zegt:

Hallo.
Misschien een idee om het programma te verwijderen.
En opnieuw te installeren.

17 juni 2017 om 11:25.
Annem@rie zegt:

Kareltje: Windows Defender staat niet in Opstarten. Na ca. 13.000 bestanden blijft MA 'hangen', 1%....
HenkZ: Ieder jaar bij het verlengen zijn er problemen met het installeren. Dan krijg ik hulp van MacAfee, dus verwijderen en opnieuw installeren is even geen optie....
Ps. tot de (automatische) update van Windows gisteren werkte alles goed.

17 juni 2017 om 11:52.
HenkZ zegt:

Hallo Annemarie

Is het probleem al opgelost met McAfee virus scanner.

24 juni 2017 om 09:43.
Annem@rie zegt:

Helaas niet Henk.

24 juni 2017 om 16:23.
Dirk Boom zegt:

Als het steeds problemen geeft, is het dan een optie om op een andere virusscanner over te stappen? Er zijn meerdere goede programma's (w.o. het standaard meegeleverde programma).

24 juni 2017 om 20:07.
HenkW zegt:

Annemarie, direct McAfee bellen. Zij moeten ervoor zorgen dat die virusscanner geen belemmering zijn voor W10. Anders de media opzoeken maar dat is meestal niet nodig.

24 juni 2017 om 21:51.
Annem@rie zegt:

Neem maandag contact op met McAfee.....

24 juni 2017 om 21:57.
Annem@rie zegt:

Na contact met McAfee (laptop overgenomen) lijkt eea opgelost.
Bedankt iedereen voor het meedenken.

26 juni 2017 om 15:35.
fred612 zegt:

Jammer dat je blijkbaar niet kon zien hoe ze dat deden

26 juni 2017 om 16:16.
Annem@rie zegt:

Zag wel dat er een update was gemaakt van Windows (terwijl vlgs mij Windows up-to-date was).

26 juni 2017 om 16:49.
HenkW zegt:

Annemarie, fijn dat het voor elkaar is want als je een McAfee Total Protection hebt aangeschaft mag je toch ook verwachten dat hij goed werkt.
@fred, die mensen zijn zo snel dat je hun niet volgen kunt. Je kunt er hoogstens er naar vragen waar de fout zat maar dan kunnen ze er ook een puntje aan ....
Henk

26 juni 2017 om 20:00.
fred612 zegt:

Wezen van clubs is voor mij dat ik wat leer wat ik bij anderen kan gebruiken.
Lijkt mij sterk dat dit probleem alleen bij annemarie speelt.
Niet vragen is nooit horen.
bij ander clubs staat er ook boven dat we graag weten HOE .
Ik ben niet zo interesseert alleen te weten dat iemand die ik niet ken een probleempje had, dat opgelost is.

27 juni 2017 om 11:13.
Annem@rie zegt:

Wat had er dan moeten gebeuren hier??

27 juni 2017 om 11:25.
fred612 zegt:

Misschien had je meer mee gezien als alleen w update, dat wil ik graag weten

27 juni 2017 om 18:04.
Annem@rie zegt:

Dan moet ik je teleurstellen.

27 juni 2017 om 18:08.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club