Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
Ervaringen gevraagd met support
Geplaatst op 15 september 2017 om 22:52 door Pounamu

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik wil vooral weten of dit betrouwbaar is.

7 reacties
RuudM zegt:

Dat verhaal liegt er NIET om !
Waarom toch steeds op zoek naar overbodige "hulpprogramma's " ?
Ruud

16 september 2017 om 09:57.
Pounamu zegt:

Bedankt Marita.
Zoals je ziet heb ik het bericht weggehaald, om strikt persoonlijke redenen.

16 september 2017 om 11:36.
MaritaA zegt:
In de tekst staat toch Jimmy from ZoomSupport?
Gigantisch bedrag betalen om geholpen te worden (Alarmerend op zich zelf) Dan blijkt ze dus echt de echte gevaarlijkste malware voor Mac te hebben, die er bestaat en moet ze weer betalen en en krijgt ze nog een rekening per mail, met kennelijk een misselijk makend bedrag.

Apple zelf helpt haar gratis van de problemen af.

En dan het ergste en mij voor mij meest verbazende: iemand het beheerderswachtwoord geven, je hoeft er niet bij te zijn als ze iets in je PC/mac doen??? Mijn hemel hoe naïef kan je zijn?
Teamviewer, ARA van Apple zelf is gebaseerd op dat zij er alleen in kunnen als jij een code krijgt en die daarwerkelijk invoert, dan nog zit je erbij en kan je op elk moment de verbinding verbreken.

Dan staat er dat hij 2 à 3 uur nodig zou hebben om de adware te verwijderen? Laat me niet lachten, dat is als je weet hoe in nog geen kwartier geregeld. Misschien als het MacKeeper betreft iets meer.

Spam heeft niets met je systeem te maken, vaak is de oorzaak mensen zelf.
Ik zie dat het Planet is dus KPN, lees de berichten her en der in de clubs, meen dat ook SW er zelf een artikel over heeft gemaakt.
Zonder overdrijven, Het spamfilter van KPN is EEN DRAMA momenteel.

Benader gewoon erkende , gecertificieerde bedrijven, voor je PC/Mac, ben je uiteindelijker goedkoper uit dan een vaag bedrijf op afstand, waarvan je niet ziet of weet wat ze doen.


Geloof niet alle reviews, zeker niet van Trustpilot, die mailen je en je krijgt een "aardige" cadeaubon aangeboden, ja ......is je rectie wat negatief, geen bon, geen plaatsing.
Lees je een beetje goed, dan zijn de reacties voor het grootste deel taalkundig in dezelfde stijl.

Gewoon voor hulp een erkend (gecertificieerd) Nederlands bedrijf, zodat je kan reclameren als iets niet goed is. En je wettelijke (bescherm) rechten hebt. Uiteindelijk goedkoper.

 
16 september 2017 om 11:55.
Pounamu zegt:

Reactie weggehaald

16 september 2017 om 11:59.
Pounamu zegt:

(Reactie verwijderd om persoonlijke redenen)

16 september 2017 om 12:47.
MaritaA zegt:

Helaas kan je niet alles voor anderen voorkomen, maar ik begrijp je wel.
Loslaten, loslaten. en nog eens loslaten.

16 september 2017 om 14:11.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club