SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
Windows Defender
Geplaatst op 27 maart 2018 om 13:57 door HenkZ

Hallo,
Windows Defender werkt niet meer.
Er wordt telkens gevraagd Defender inschakelen.
Als ik het weer inschakelt wordt teken groen tijdelijk.
En zo blijft het heen en weer gaan.
Nu geïnstalleerd Kaspersky Free
HenkZ

10 reacties
Hans18 zegt:

Ik zou zeggen even herstellen in 'programma's en onderdelen' van het configuratiescherm of evt. opnieuw installeren. Eerst bijwerken proberen.
Zelf heb ik 'm ook en nooit last.
Nieuwe software geínstalleerd misschien waar Defender niet van houdt?

27 maart 2018 om 14:45.
HenkZ zegt:

Dit staat er heb ik ingeschakeld
Maar het venster blijft op inschakelen staan.
Als ik naar Defender gaat staat alles veilig op groen

Knipsel.PNG
27 maart 2018 om 15:12.
kareltje zegt:

Als je rechtsklikt op de taakbalk en naar Taakbeheer- tabblad Opstarten gaat, daar Defender op inschakelen zet. Gaat het dan wel goed?

27 maart 2018 om 15:36.
Dirk Boom zegt:

Als Defender zichzelf uitschakelt:
Meestal gebeurt dit doordat er een ander antivirusprogramma is geïnstalleerd. Twee anti-virusprogramma's, dat gaat namelijk mis.
Of er kan een infectie op de computer staan die Defender uitschakelt. Is daarop gecontroleerd?

27 maart 2018 om 16:08.
Hans18 zegt:

Mijn reactie van 14.45u ging om het repareren ven Defender zonder Kaspersky.
Aan u de keuze. Ze gaan w.s. wel conflicteren.
Staat virus-en bedreigingsbeveiliging dan ook op groen in het Windows Defender-beveiligingscentrum of staat er dat Kaspersky die beveiliging heeft overgenomen?
En heeft u 'Nu geïnstalleerd Kaspersky Free' later aan de vraag toegevoegd?

27 maart 2018 om 16:20.
HenkZ zegt:

Heb Kaspersky verwijdert
Defender staat bij opstarten ingeschakelt.
Maar werkt niet goed.
Hoe kan je Defender reparen.

27 maart 2018 om 17:27.
kareltje zegt:

Systeemherstel, als je nog weet wanneer het begon?

27 maart 2018 om 17:42.
Hans18 zegt:

Hoe en wanneer is de juiste werking van Defender verstoord geraakt?
Systeemherstel is trouwens wat overdreven voor zo'n kleine verstoring.

27 maart 2018 om 18:06.
Dirk Boom zegt:

Ik zou de computer scannen met malwarebytes, te downloaden op deze website. Kies voor 'gratis downloaden', niet voor de upgrade. Ik verwijder malwarebytes altijd als het zijn werk gedaan heeft.
Ik vond ook een melding betr. het gebruik van Ccleaner, zie deze link.

27 maart 2018 om 18:19.
HenkZ zegt:

Hallo,
Alles gedaan met suggesties helaas.
Heb gekozen voor Systeem Herstel,alle is weer schoon geïnstalleerd.
Dank jullie wel.
HenkZ

28 maart 2018 om 08:33.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club