Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
Apps-updates in de Microsoft Store mislukken, een workarround!
Geplaatst op 18 maart 2014 om 14:46 door elvepe
Lees meer informatie in de club "Windows"

Ik heb Norman Security Suite [NSS] aangebracht op twee PC's, te weten een Desktop en een Laptop. Beiden voorzien van Windows 8.1
Indien NSS actief is, wordt de update van de applicaties in de Microsoft Store geblokkeerd met een foutcode.
Ná het verwijderen van NSS worden alle updates meteen uitgevoerd.
Na contact met de Helpdesk van Norman is een tip gegeven om elke keer bij problemen met de update van de Applicaties eerst NSS te verwijderen en daarna weer te her-installeren.

Zijn er meer clubleden die hier last van hebben?
Schermopname33.png
1 reactie
avatar
Ex-lid zegt:
Ik heb er geen last van, ElVePe, en zal er ook nooit last van hebben: een AV-programma dat ik telkens moet verwijderen als ik iets installeer, en daarna weer moet herinstalleren, kan ik niet serieus nemen. Er is genoeg fatsoenlijk werkend spul op de markt, betaald en onbetaald...
19 maart 2014 om 06:08.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club