Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Veiligheid-Club
back-up W10
Geplaatst op 2 september 2015 om 12:54 door Herman99

Hallo, Gisteravond eerste automatische back-up gemaakt van W10. Ging verder wel goed,maar 2 bestanden konden niet geback-upt worden,n.l. die van Dropbox en One drive. Is dat normaal dat de cloud er niet bij op komt?
m.v.g.
Herman

Schermafdruk2015-09-0212.43.47.png
6 reacties
Niekie zegt:

Als je niet standaard ingelogd was op beide cloud opslag diensten, mag je niet verwachten dat het backup programma dat voor je doet toch? (dat zal het wachtwoord toch niet weten).
Hoe het met Dropbox zit weet ik niet, maar Onedrive heeft een kopiemap op je eigen pc staan die wordt gesynchroniseerd. Als het goed is heeft de backup die map wel meegenomen.

Niek

2 september 2015 om 13:55.
PureFox zegt:

Wat is de melding?
Het kan nl. voorkomen dat de bestanden door een proces worden gebruikt waardoor de sync niet goed gaat.

2 september 2015 om 15:21.
Herman99 zegt:

De melding is:
In back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand
C:\Windows\System32\config\systemprofile\Dropbox.
Fout: (het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden (0x80070002)

En voor OneDrive exact dezelfde regel.

groet,
Herman

2 september 2015 om 18:22.
PureFox zegt:

Kijk eens hier voor een mogelijke oplossing.

2 september 2015 om 20:39.
Niekie zegt:

Ik denk dat op die locatie geen bestanden staan die de moeite van een backup waard zijn eigenlijk. Persoonlijk zou ik me er geen zorgen over maken.
De gegeven oplossing lijkt me ook vrij moeilijk uit te voeren overigens.
Waarbij hij toch knap gevonden is.
Niek

2 september 2015 om 22:31.
Herman99 zegt:

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er zo spoedig mogelijk mee bezig.
groet,
Herman

3 september 2015 om 09:26.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Veiligheid-Club?
Veiligheid-Club