SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Probleem met Windows 10
Geplaatst op 14 december 2015 om 14:01 door digileek

Recent heb ik Windows 7 omgezet naar Windows 10. Sindsdien heb ik alleen maar problemen: regelmatig valt een verbinding met Internet weg en krijg ik de mededeling: "geen toegang tot het netwerk,. Opnieuw laden"b. Als ik de button "Opnieuw laden" aanklik, krijg ik weer verbinding. Wie weet hoe dit probleem opgelost kan worden? Bij voorbaat dank voor een reactie.

2 reacties
RuudM zegt:
Het kan ook aan iets anders liggen misschien ? Mogelijk niet door W 10.
Komt bij mij ook voor, gebruik W 8.1 en na enkele ogenblikken werkt het weer, rara...
De provider of de verbinding, heb nog geen oorzaak kunnen vinden, het lost zich zelf op.
Ruud
14 december 2015 om 14:06.
Niekie zegt:

Kijk bij de fabrikant van de laptop of de pc op de website of er nieuwe drivers zijn voor de netwerkkaart.
Als u hier het exacte merk en type laat lezen, zoeken wij die site voor u op.
Het exacte type staat vaak op een sticker aan de onderzijde van de laptop, of ergens op de pc.
Vertel ook of u een draadloze verbinding gebruikt of een bedrade.

Niek

14 december 2015 om 16:27.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club