SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Windows-Club
Emailberichten vanuit Windows 10
Geplaatst op 28 december 2015 om 13:08 door Koert

Het lukt mij alsmaar niet om zowel de berichten vanuit mijn postvak als verzonden op scherm te krijgen.
Steeds komt de melding na synchronisatie: ". Er zijn geen items gevonden om hier weer te geven " terwijl zich in mijn postvak wel berichten bevinden.
Wie kan/wil mij adviseren ?
Alvast vriendelijk dank.
Koert

5 reacties
Niekie zegt:

Gebruikt u de Mailapp van Windows 10, of een ander programma om de mail te bekijken?
Of kijkt u de mail via de browser?
Heeft u Windows 10 geinstalleerd en daarbij voor een Microsoft account gekozen, of een lokaal account?

Niek

28 december 2015 om 13:34.
Koert zegt:

Ik gebruik de mailapp van Windows 10en log daarna in op mijn gmail. Daar blijft het bij.

28 december 2015 om 13:59.
Niekie zegt:

Kan je het account verwijderen van Gmail en daarna opnieuw aanmaken?
Weet u zeker dat het wachtwoord (hoofdletter gevoelig) juist is?

Niek

28 december 2015 om 14:16.
Koert zegt:

Ik vermoed nu dat de instellingen van mijn beide accounts niet worden herkend door Windows 10, waardoor ik wel berichten kan verzenden maar niet ontvangen. Kan iemand mij aangeven hoe ik dit kan controleren ?

29 december 2015 om 12:30.
Niekie zegt:

Controleren of u wel mail kunt verzenden en niet kunt ontvangen, kunt u controleren door een mailtje naar u zelf te sturen.
Hier de uitleg van Microsoft over het instellen van mailaccount is de mailapp.

Niek

29 december 2015 om 17:31.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Windows-Club?
Windows-Club